1/3
Wyniki jednoznacznie wskazują zatem, że rok 2023 będzie...
fot. Robert Szwedowski / Polska Press

Wyniki jednoznacznie wskazują zatem, że rok 2023 będzie dobrym czasem na zmiany i powrót do drukowanych materiałów, bo to właśnie tę formę preferuje największy odsetek badanych konsumentów (25 proc.).

2/3
Choć rynek tradycyjnych przesyłek listowych od lat...
fot. Arkadiusz Wojtasiewicz / Polska Press

Choć rynek tradycyjnych przesyłek listowych od lat sukcesywnie się kurczy, to jeden z jego segmentów może pochwalić się wzrostem. Mowa o przesyłkach reklamowych. Niesłabnącą popularność direct mailingu potwierdzają zarówno eksperci zajmujący się organizacją korespondencji masowej dla firm oraz instytucji, jak i sami konsumenci.

3/3
To właśnie ulotkom, gazetkom i listom reklamowym konsumenci...
fot. Robert Szwedowski / Polska Press

To właśnie ulotkom, gazetkom i listom reklamowym konsumenci poświęcają zdecydowanie więcej uwagi niż innym formom promocji. W efekcie to właśnie te materiały najczęściej skłaniają ich do zakupu promowanej usługi lub produktu.

Kontynuuj przeglądanie galerii
Przejdź na i.pl

Zobacz również

Misiek ze Słubic może przestać sam oddychać. Na leczenie potrzeba jeszcze 11 milionów

Misiek ze Słubic może przestać sam oddychać. Na leczenie potrzeba jeszcze 11 milionów

Nagie wdzięki pod prysznicem najseksowniejszej siatkarki świata. Prowokacyjnie ujęcia

Nagie wdzięki pod prysznicem najseksowniejszej siatkarki świata. Prowokacyjnie ujęcia

Polecamy

Darmowe gry na PC w maju 2024 roku. Jakie tytuły zgarniesz bezpłatnie?

Darmowe gry na PC w maju 2024 roku. Jakie tytuły zgarniesz bezpłatnie?

Misiek ze Słubic może przestać sam oddychać. Na leczenie potrzeba jeszcze 11 milionów

Misiek ze Słubic może przestać sam oddychać. Na leczenie potrzeba jeszcze 11 milionów

Nagie wdzięki pod prysznicem najseksowniejszej siatkarki świata. Prowokacyjnie ujęcia

Nagie wdzięki pod prysznicem najseksowniejszej siatkarki świata. Prowokacyjnie ujęcia