Przed 17 grudnia 2004 r. z kościoła filialnego pw. św. Anny w Konotopie zaginęła renesansowa chrzcielnica. Przed zaginięciem chrzcielnica była rozmontowana. Wykonana została z piaskowca w 1593 r., poszczególne element łączone na żelazne trzpienie. Ornament przedstawia płaskorzeźbione pojedyncze postaci Ewangelistów, stojących pod arkadą. Lizeny wydzielają cztery prostokątne płyciny z płaskorzeźbionymi scenami: Chrztu Chrystusa, Arki Noego i Rzezi niewiniątek. Dolna partia czaszy dekorowana podwieszonymi pękami owocowymi i uskrzydlonymi główkami anielskimi. Trzon w formie ściętego stożka z górną partią wyodrębnioną wałkiem, poniżej wypukłorzeźbione herby. Stopa okrągła zdobiona ornamentem okuciowym i dekoracją roślinną. Według informacji na karcie ewidencyjnej w dolnych partiach chrzcielnicy znajduje się inskrypcja fundacyjna wskazująca, iż obiekt został ufundowany przez Annę von Kottwitz.
Przed majem 1992 r. z kościoła zlokalizowanego na terenie gminy Nowe Miasteczko została skradziona taca na ampułki (misa?).
Barokowa, owalna taca na ampułki, albo – z uwagi na stosunkowo dużą głębokość – misa lavabo jest wykonana z cyny. Lustro naczynia owalne, płynnie przechodzące w prosty wrąb. Dość szeroki, płaski, gładki kołnierz powtarza kształt lustra.
13.11.1990 r. z kościoła filialnego pw. Nawiedzenia Najświętszej Maryi Panny w miejscowości Witków, gm. Szprotawa został skradziony późnobarokowy świecznik ołtarzowy. Według opinii ekspertów z Głównej Komendy Pożarnictwa w Warszawie kościół został podpalony w celu zatarcia śladów kradzieży zabytków należących do wyposażenia, gdyż w pogorzelisku nie odnaleziono ich pozostałości. Na fotografii zamieszczonej na karcie ewidencyjnej w medalionie widoczny grawerowany herb fundatora i inskrypcja. Medalion ujęty od góry skrzydłami główki anielskiej w wysokim czepcu przypominającym pióropusz. Dwie skrzydlate główki anielskie wypełniają dolne pola naroży boku.
Z tej samej świątyni w Witkowie została skradziona rokokowa rzeźba przedstawiająca św. Jana Ewangelistę. Figura drewniana, polichromowana należąca do grupy Ukrzyżowania. Św. Jan Ewangelista ukazany jako stojący w całej postaci, ujęty w dynamicznym ruchu, z lewą stopą wysuniętą do przodu i prawą ręką złożoną na piersi w geście adoracji, lewą ręką odsuniętą na bok. Twarz postaci młodzieńcza, włosy falowane z przedziałkiem po środku, sięgające ramion postaci. Święty odziany w pofałdowaną, sięgającą do połowy łydki suknię, przewiązaną w talii, na ramiona ma narzucony mocno pofałdowany płaszcz, którego rozwiana poła odsłonięta jest przez ruch lewej ręki postaci. Rzeźba w momencie kradzieży zapewne była przemalowana, obecna kolorystyka obiektu może być inna.