Jak nas poinformował Mirosław Florek, prezes spółki M2A, przyczyną awarii było silne wyładowanie atmosferyczne, które spowodowało zakłócenia w pracy Data Center Amazon. Według zapewnień firmy Amazon, świadczenie większości usług powinno być wznowione w ciągu kilku godzin, jednakże całkowite usunięcie konsekwencji awarii może potrwać nawet dwie doby.
W chwili obecnej w zestawieniach nie pojawiają się jeszcze głosy czytelników, które napłynęły między 7 sierpnia, godz. 4:40, a 8 sierpnia, godz. 12:00. Wszystkie SMS-y są jednak przechowywane w buforze i będą ponownie przetworzone.
Mirosław Florek , prezes spółki M2A: "Nie ma obawy, że wyniki sond będą przekłamane. Jeszcze raz pragnę podkreślić, że napływające SMS-y przetwarzane są poprawnie, wszystkie akcje działają zgodnie z konfiguracją, a klienci otrzymają prawidłowe wiadomości zwrotne."
O każdej zmianie natychmiast będziemy Państwa informować.
W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt:
tel: 68 324 88 75
e-mail: [email protected]
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?