Gra pojawi się na platformach PlayStation 3 i Xbox 360 jesienią 2009 r. Wiedźmin: Powrót Białego Wilka, przenosi na konsole epicką historię znaną z Wiedźmina, gry PC RPG, która zdobyła już przeszło 100 nagród branżowych i sprzedała się w ponad milionie egzemplarzy.
Wiedźmin: Powrót Białego Wilka jest grą tworzoną od podstaw, przy użyciu całkowicie nowego silnika, który powstał z myślą o konsolach nowej generacji. Dzięki temu produkcję będzie cechować rewelacyjna grafika, dynamiczny system walki i wszystkie inne zalety gier konsolowych. Gra powstaje we współpracy z francuskim studiem WideScreen Games, z siedzibą w Lyonie.
- Gracze konsolowi nie chcą być traktowani jak dzieci; są gotowi na ambitne produkcje, z rozbudowaną fabułą i skomplikowaną historią. Naszym zdaniem Wiedźmin: Powrót Białego Wilka jest właśnie taką grą - powiedział Adam Kiciński, szef studia CD Projekt RED. - Jedyną rzeczą, którą bierzemy bezpośrednio z Wiedźmina, jest fabuła; wszystkie pozostałe elementy są albo tworzone od podstaw, albo w dalekim stopniu zmodyfikowane, dzięki czemu będziemy w stanie stworzyć najlepszego konsolowego RPGa - dodał.
CD Projekt RED nie zamierza upraszczać, czy spłycać gier dla kogokolwiek. Zadaniem jest dostarczanie graczom najlepszych gier na komputery czy konsole. To była filozofia, którą CD Projekt RED kierował się przy tworzeniu pierwszego Wiedźmina. Tak samo będzie w czasie prac przy Wiedźminie: Powrót Białego Wilka i pozostałych dwóch projektach, które aktualnie powstają w studiu CD Projekt RED.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?