9/20
Droga S3 prowadzić będzie przez masyw Gór Kaczawskich i...
fot. źródło: GDDKIA

Droga S3 prowadzić będzie przez masyw Gór Kaczawskich i Wałbrzyskich. Między miejscowościami Sady Górne i Nowe Bogaczowice powstanie najdłuższy pozamiejski tunel drogowy w Polsce drążony w skale, o długości ok. 2300 m.

Pierwszą łopatę pod budowę odcinka S3 Bolków – Kamienna Góra, w ciągu którego znajdzie się także drugi, 320-metrowy tunel, wbito 27 sierpnia 2020 r. W ramach inwestycji powstanie 16,1 km drogi, 15 obiektów inżynierskich, 13 przejść zwierząt oraz 39 przepustów.

Jak informuje Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad obecnie na budowie pracuje średnio 115 jednostek sprzętowych (koparki, ładowarki, HDS, wiertnice, torkretownice, podnośnik teleskopowy, generator energetyczny, środki transportu).


Na całym odcinku prowadzonych jest jednocześnie wiele prac. Na budowie tunelu wykonano zabezpieczenie skarp bocznych na portalu południowym, prowadzony jest wykop na portalu północnym i południowym. Zostało przygotowane zaplecze budowy dłuższego tunelu.

Drążenie tuneli będzie odbywało się przy użyciu czterech wiertnic tunelowych, po jednej na każdą nawę i potrwa ok. 15 miesięcy

Na całej trasie przeprowadzane są nadzory środowiskowe, archeologiczne, prace geodezyjne, wycinka drzew i krzewów oraz odhumusowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża.

Zobacz wideo: Budowa drogi S3. Wirtualny przejazd najdłuższym pozamiejskim tunelem w Polsce

Źródło: GDDKiA

Czytaj także: Budowa S3 do granicy z Czechami. Trwają przygotowania do wiercenia tuneli. Pierwszy Jumbo Drill jest już na placu budowy

10/20
Droga S3 prowadzić będzie przez masyw Gór Kaczawskich i...
fot. źródło: GDDKIA

Droga S3 prowadzić będzie przez masyw Gór Kaczawskich i Wałbrzyskich. Między miejscowościami Sady Górne i Nowe Bogaczowice powstanie najdłuższy pozamiejski tunel drogowy w Polsce drążony w skale, o długości ok. 2300 m.

Pierwszą łopatę pod budowę odcinka S3 Bolków – Kamienna Góra, w ciągu którego znajdzie się także drugi, 320-metrowy tunel, wbito 27 sierpnia 2020 r. W ramach inwestycji powstanie 16,1 km drogi, 15 obiektów inżynierskich, 13 przejść zwierząt oraz 39 przepustów.

Jak informuje Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad obecnie na budowie pracuje średnio 115 jednostek sprzętowych (koparki, ładowarki, HDS, wiertnice, torkretownice, podnośnik teleskopowy, generator energetyczny, środki transportu).


Na całym odcinku prowadzonych jest jednocześnie wiele prac. Na budowie tunelu wykonano zabezpieczenie skarp bocznych na portalu południowym, prowadzony jest wykop na portalu północnym i południowym. Zostało przygotowane zaplecze budowy dłuższego tunelu.

Drążenie tuneli będzie odbywało się przy użyciu czterech wiertnic tunelowych, po jednej na każdą nawę i potrwa ok. 15 miesięcy

Na całej trasie przeprowadzane są nadzory środowiskowe, archeologiczne, prace geodezyjne, wycinka drzew i krzewów oraz odhumusowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża.

Zobacz wideo: Budowa drogi S3. Wirtualny przejazd najdłuższym pozamiejskim tunelem w Polsce

Źródło: GDDKiA

Czytaj także: Budowa S3 do granicy z Czechami. Trwają przygotowania do wiercenia tuneli. Pierwszy Jumbo Drill jest już na placu budowy

11/20
Droga S3 prowadzić będzie przez masyw Gór Kaczawskich i...
fot. źródło: GDDKIA

Droga S3 prowadzić będzie przez masyw Gór Kaczawskich i Wałbrzyskich. Między miejscowościami Sady Górne i Nowe Bogaczowice powstanie najdłuższy pozamiejski tunel drogowy w Polsce drążony w skale, o długości ok. 2300 m.

Pierwszą łopatę pod budowę odcinka S3 Bolków – Kamienna Góra, w ciągu którego znajdzie się także drugi, 320-metrowy tunel, wbito 27 sierpnia 2020 r. W ramach inwestycji powstanie 16,1 km drogi, 15 obiektów inżynierskich, 13 przejść zwierząt oraz 39 przepustów.

Jak informuje Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad obecnie na budowie pracuje średnio 115 jednostek sprzętowych (koparki, ładowarki, HDS, wiertnice, torkretownice, podnośnik teleskopowy, generator energetyczny, środki transportu).


Na całym odcinku prowadzonych jest jednocześnie wiele prac. Na budowie tunelu wykonano zabezpieczenie skarp bocznych na portalu południowym, prowadzony jest wykop na portalu północnym i południowym. Zostało przygotowane zaplecze budowy dłuższego tunelu.

Drążenie tuneli będzie odbywało się przy użyciu czterech wiertnic tunelowych, po jednej na każdą nawę i potrwa ok. 15 miesięcy

Na całej trasie przeprowadzane są nadzory środowiskowe, archeologiczne, prace geodezyjne, wycinka drzew i krzewów oraz odhumusowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża.

Zobacz wideo: Budowa drogi S3. Wirtualny przejazd najdłuższym pozamiejskim tunelem w Polsce

Źródło: GDDKiA

Czytaj także: Budowa S3 do granicy z Czechami. Trwają przygotowania do wiercenia tuneli. Pierwszy Jumbo Drill jest już na placu budowy

12/20
Droga S3 prowadzić będzie przez masyw Gór Kaczawskich i...
fot. źródło: GDDKIA

Droga S3 prowadzić będzie przez masyw Gór Kaczawskich i Wałbrzyskich. Między miejscowościami Sady Górne i Nowe Bogaczowice powstanie najdłuższy pozamiejski tunel drogowy w Polsce drążony w skale, o długości ok. 2300 m.

Pierwszą łopatę pod budowę odcinka S3 Bolków – Kamienna Góra, w ciągu którego znajdzie się także drugi, 320-metrowy tunel, wbito 27 sierpnia 2020 r. W ramach inwestycji powstanie 16,1 km drogi, 15 obiektów inżynierskich, 13 przejść zwierząt oraz 39 przepustów.

Jak informuje Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad obecnie na budowie pracuje średnio 115 jednostek sprzętowych (koparki, ładowarki, HDS, wiertnice, torkretownice, podnośnik teleskopowy, generator energetyczny, środki transportu).


Na całym odcinku prowadzonych jest jednocześnie wiele prac. Na budowie tunelu wykonano zabezpieczenie skarp bocznych na portalu południowym, prowadzony jest wykop na portalu północnym i południowym. Zostało przygotowane zaplecze budowy dłuższego tunelu.

Drążenie tuneli będzie odbywało się przy użyciu czterech wiertnic tunelowych, po jednej na każdą nawę i potrwa ok. 15 miesięcy

Na całej trasie przeprowadzane są nadzory środowiskowe, archeologiczne, prace geodezyjne, wycinka drzew i krzewów oraz odhumusowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża.

Zobacz wideo: Budowa drogi S3. Wirtualny przejazd najdłuższym pozamiejskim tunelem w Polsce

Źródło: GDDKiA

Czytaj także: Budowa S3 do granicy z Czechami. Trwają przygotowania do wiercenia tuneli. Pierwszy Jumbo Drill jest już na placu budowy

Kontynuuj przeglądanie galerii
WsteczDalej

Polecamy

Tak żyje i mieszka Majka Jeżowska z futrzakami. Ta kuchnia może ci się nie spodobać!

Tak żyje i mieszka Majka Jeżowska z futrzakami. Ta kuchnia może ci się nie spodobać!

Basen Źródlana w Żarach jest już napełniony wodą. Kiedy otwarcie kąpieliska?

Basen Źródlana w Żarach jest już napełniony wodą. Kiedy otwarcie kąpieliska?

W Nowej Soli młodzi judocy będą walczyć o medale mistrzostw województwa lubuskiego

W Nowej Soli młodzi judocy będą walczyć o medale mistrzostw województwa lubuskiego

Zobacz również

Skoda Octavia 2024. Zmiany, nowości, wrażenia z jazdy, wyposażenie, ceny

Skoda Octavia 2024. Zmiany, nowości, wrażenia z jazdy, wyposażenie, ceny

Falubaz Zielona Góra jedzie na starcie z potężnym Motorem Lublin

Falubaz Zielona Góra jedzie na starcie z potężnym Motorem Lublin