Chcesz rozwijać swój biznes? Tej konferencji nie możesz przegapić. Najnowsze trendy, które musi znać nie tylko dział marketingu

Materiał partnera zewnętrznego
Ceniona przez specjalistów jako jedna z najbardziej merytorycznych w kraju. Podejmująca aktualną tematykę, która wspiera praktyczne działania marketerów. Gotowa, by kompleksowo odpowiedzieć na pytanie – jak mierzyć efekty działań content marketingowych? Kolejna Akademia Marketingu już 4 i 5 grudnia w Krakowie!

Dla czytelników serwisów Polska Press – rabat specjalny na bilety Akademia Marketingu z kodem PPG. Weź udział z rabatem 10%

Marketing: konferencja, na której trzeba być!

Akademia Marketingu znów zagości w stolicy Małopolski. Zaledwie kilka kilometrów od historycznego centrum, w Krakowskim Parku Technologicznym, spotkają się najlepsi profesjonaliści content marketingu z całego kraju. Podczas wypełnionych wiedzą dwóch dni wydarzenia, prelegenci podejmą tematykę związaną z jedną z najtrudniejszych kwestii, z którą mierzy się branża – mierzeniem efektywności prowadzonych działań content marketingowych. Zaproszeni specjaliści poruszą tematy jak wykorzystać VR i AR w content marketingu, jak dzięki UX mierzyć wpływ treści na użytkowników serwisów internetowych i jak budować strategie i zaangażowanie w treści cyfrowe. Podejmiemy się tematu mierzenia konwersji i analizowania skuteczności w content marketingu, odpowiemy na pytanie, dlaczego marketing automation potrzebuje dobrych treści, jak podnosić efektywność w SEO dzięki content marketingowi. Dzięki zaproszonym ekspertom z różnych dziedzin pokażemy szerokie spektrum tematu i powiemy o aspektach prawnych i o tym, jak skutecznie wykorzystywać video, chatboty i podcasty w content marketingu oraz jak współpracować z influencerami.

Zawsze największą wartością jest merytoryka. Poprzednie edycje Akademii Marketingu cechowały się wysokim poziomem wiedzy i specjalizacji podejmowanej tematyki. Uczestnicy cenią sobie poziom, który dotyka wyłącznie zawansowanych zagadnień w tematyce marketingu treści. Nie inaczej będzie w tym roku – zapowiada Grzegorz Miłkowski, CEO organizującej wydarzenie agencji ContentHouse.

Akademia Marketingu: to już 3 edycja!

Za nami już trzy odsłony konferencji Akademii Marketingu. W maju 2018 roku rozmawialiśmy o wykorzystaniu social media jako kolejnej generacji telewizji. W konferencji uczestniczyło wówczas ponad 100 osób, z którymi wiedzą podzieliło się 10 prelegentów, m.in. z takich firm, jak:

  • Samsung Polska,
  • FreshMail,
  • 2040.io
  • Kantar Millward Brown.

Wpisz kod "PPG" i zdobądź dodatkowe 10% rabatu!

W listopadzie 2017 dwa dni poświęciliśmy na poznanie różnych aspektów współczesnej obsługi klienta. W wydarzeniu uczestniczyło blisko 200 osób, a wiedzą podzieliło się aż 30 ekspertów z takich firm jak:

  • Orange Polska,
  • Brand24,
  • Sotrender,
  • Synerise,
  • Deloitte Digital,
  • SMSAPI,
  • Coffeedesk.

Akademia Marketingu 2019 w nowej odsłonie

Po trzech edycjach, w odpowiedzi na oczekiwania uczestników, zmienia się formuła dwudniowego wydarzenia. Pierwszego, uczestnicy wysłuchają inspirujące prelekcje i case study, przygotowane przez renomowanych praktyków.

W pierwszej części dnia skupimy się na strategii content marketingowej. O tym, jaki content wciąga lub irytuje odbiorców, jak marki mogą starać się wyróżnić swoim contentem oraz jak go testować opowie Krzysztof Domeradzki z Kantar. Sylwia Paszyna I Michał Grzebyk z ContentHouse odpowiedzą na odwieczne pytanie, czy istnieje wzór na tekst doskonały. Uczestnik dowie się jaki wpływ na pracę copywritera mają update’y Google’a, i jak analizować zachowanie swoich użytkowników, by znaleźć pomysły na content. Czym różni się strategia brandingowa od komunikacji marki, strategii narzędziowej i contentowej opowie Szymon Krzysiak z Insignia. Po krótkiej przerwie Krzysztof Tkaczyk z New Amsterdam przeniesie nas w świat wirtualnej rzeczywistości i opowie o tym, co to takiego alfabet przyszłości. O social media i content marketingu opowie Grzegorz Berezowski z NapoleonCat a o marketing automation Katarzyna Mika z Semahead. Czy w content marketingu jest miejsce dla landing page’y i dlaczego aż tyle opowie Andrzej Bieda z Landingów, zgłębiając temat efektywności oraz tego, jak i co mierzyć w przypadku stron docelowych. W świat botów wprowadzi Michał Bednarczyk z ContentHouse. Przyjrzymy się wdrożeniom chatbotów z tego roku, a skończymy na przyszłości, w której VR/AR i chatboty zmienią zasady gry w marketingu. O tym czy Customer Experience to więcej czy mniej niż content marketing opowie Anna Kreiser z Digitalkod. O tym, jak zbierać zgodę na cookies analityczne i remarketingowe opowie Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk z MyLo. O powszechnych błędach i problemach związanych z analizą efektywności contentu za pomocą Google Analytics opowie Karol Dziedzic - Trener i Specjalista Google Ads & Google Analytics. Jak budować komunikację content marketingową dzięki content video na facebooku i instagramie opowie Agnieszka Chabrzyk.

W imieniu Polska Press wystąpią Justyna Hernas i Tomasz Krawczyk, z prezentacją: Never ending storytelling: bliżej użytkownika, dalej od schematu

Odpowiemy w niej na pytania:

  1. Kontekst lokalny – dlaczego jest kluczowy i jak bardzo różnimy się lokalnie?
  2. Storytelling – jak zaangażować użytkownika w swoją historię, prowadzić nieliniową narrację w multimedialny sposób?
  3. Wyraźnie świadomie – jak zwyciężać contentem, połączyć dostępne klocki tak, żeby wszystko działało i analizować ich skuteczność?

Drugiego dnia wydarzenia rozwiniemy najciekawsze tematy w postaci praktycznych warsztatów, w ramach których każdy z uczestników będzie mógł samemu wybrać dwa z ośmiu, dwugodzinnych zajęć prowadzonych przez praktyków. Krzysztof Marzec z Deva Group pokaże praktyczne przykłady budowania treści, które obniżą koszty pozyskiwania nowych klientów, i nie pozwalają zapomieć o podnoszeniu wyników sprzedażowych i współczynnika konwersji. Mike Korba z User.com udowodni, że content marketing i marketing automation to dobra synergia. Jak tworzyć boty i sprawdzać ich efektywność pokaże Mariusz Pełechaty z KodaBots. O analityce content marketingu opowie z kolei Mateusz Muryjas z Analitycznego IT skupiając się na tym, jakie źródła pozyskania ruchu przyprowadzają najbardziej zaangażowanych czytelników i które treści przyczyniają się do sprzedaży lub generowania leadów. Sylwia Paszyna i Michał Grzebyk z ContentHouse rozwiną swoją prezentację z pierwszego dnia wydarzenia i pokażą Uczestnikom jak w praktyce wygląda tworzenie contentu. Magdalena Daniłoś pokaże jak optymalizować video na YouTube i zmierzyć efektywność działań video marketingowych. Grzegorz Miłkowski i Gabriela Wolak od podstaw pokażą jak generować leady za pomocą content marketingu i tworzyć skuteczny e-mail marketing do baz własnych.

Przerwę między dawkami wiedzy wypełnią sesje networkingowe, a także legendarne już after party, w jednym z krakowskich klubów. Zamknięta impreza będzie nie tylko okazją do spróbowania dedykowanych wydarzeniu doskonałych browarów spod znaku ContentBeer, ale przede wszystkim, do branżowej integracji, zawierania nowych kontaktów i bezpośredniej wymiany wiedzy.

Akademia Marketingu: dla kogo konferencja?

Konferencja Akademia Marketingu przeznaczona jest przede wszystkim dla osób, które w swojej pracy odpowiedzialne są za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych oraz prowadzenie komunikacji (wewnętrznej i zewnętrznej). Naszymi uczestnikami są media plannerzy/buyerzy, social media specjaliści, content designerzy, stratedzy, specjaliści ds. PR, dyrektorzy marketingu, brand managerowie i właściciele startupów, e-commerców, korporacji, agencji oraz przedstawiciele sektora MŚP.

Akademia Marketingu: PODSTAWOWE INFORMACJA

  • CO? IV edycja Akademii Marketingu
  • KIEDY? 4 i 5 grudnia
  • GDZIE? Krakowski Park Technologiczny.
  • PROGRAM: znajdziesz TUTAJ
  • ORGANIZATOR: agencja ContentHouse.

Materiał oryginalny: Chcesz rozwijać swój biznes? Tej konferencji nie możesz przegapić. Najnowsze trendy, które musi znać nie tylko dział marketingu - Polska Times

Dodaj ogłoszenie