Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Coraz więcej zakupów przedświątecznych robimy w oparciu o Facebooka (wideo)

US CBS/x-news
Fotolia
Jak pokazują badania, 65 proc. wyborów zakupowych w okresie przedświątecznym podejmowane jest właśnie w oparciu o przekaz mediów społecznościowych. To m.in. sponsorowane tweety, wpisy na Facebooku i reklama kontekstowa w wyszukiwarkach. Promowane produkty kupujemy od razu, albo wybieramy je potem podświadomie w sklepach. Jak twierdzi zajmująca się reklamą w internecie Ronette Kite, mimo niebezpieczeństw nowe technologie ułatwiają możliwość wyboru. Wiele aplikacji umożliwia natychmiastową ocenę przedstawionej oferty.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska