1/12
Niecodzienny transport ruszył w piątek, 13 kwietnia, z ul....
fot. Piotr Jędzura

Gigantyczny, 80-tonowy element mostu jechał przez Zieloną Górę

Niecodzienny transport ruszył w piątek, 13 kwietnia, z ul. Osadniczej. Przejechał przez miast i pojechał pod prąd drogą S3 w stronę Sulechowa. W porcie w Cigacicach został załadowany na barkę i popłynął do rafinerii koncernu Shell.



Ogromny, ważący ok. 80 ton element mostu ruszył w drogę na specjalnej lawecie. W drodze transport ubezpieczało 14 pilotów. Pomagała też zielonogórska policja. Element mostu ma długość około 40 metrów i szerokość 8 m. To spowodowało, że jego przewiezienie przez miasto stało się ogromną operacją logistyczną.

Największe problemy pojawiły się na nowym rondzie koło Grona Park. Kierowca platformy z elementem mostu, mimo trudności dał radę i pokonał rondo w budowie.

Transport z Zielonej Góry ruszył trasą S3 pod prąd w kierunku Sulechowa. Na ten czas droga została zamknięta. To około dwie godziny. – W porcie w Cigacicach element mostu został załadowany na barkę i popłynął do rafinerii koncernu Shell – mówi Kamil Trubiłowicz z firmy Cardan Logistics, która transportowała gigantyczny element.

POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:






2/12
Niecodzienny transport ruszył w piątek, 13 kwietnia, z ul....
fot. Piotr Jędzura

Niecodzienny transport ruszył w piątek, 13 kwietnia, z ul. Osadniczej. Przejechał przez miast i pojechał pod prąd drogą S3 w stronę Sulechowa. W porcie w Cigacicach został załadowany na barkę i popłynął do rafinerii koncernu Shell.

Ogromny, ważący ok. 80 ton element mostu ruszył w drogę na specjalnej lawecie. W drodze transport ubezpieczało 14 pilotów. Pomagała też zielonogórska policja. Element mostu ma długość około 40 metrów i szerokość 8 m. To spowodowało, że jego przewiezienie przez miasto stało się ogromną operacją logistyczną.

Największe problemy pojawiły się na nowym rondzie koło Grona Park. Kierowca platformy z elementem mostu, mimo trudności dał radę i pokonał rondo w budowie.

Transport z Zielonej Góry ruszył trasą S3 pod prąd w kierunku Sulechowa. Na ten czas droga została zamknięta. To około dwie godziny. – W porcie w Cigacicach element mostu został załadowany na barkę i popłynął do rafinerii koncernu Shell – mówi Kamil Trubiłowicz z firmy Cardan Logistics, która transportowała gigantyczny element.

POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:






3/12
Niecodzienny transport ruszył w piątek, 13 kwietnia, z ul....
fot. Piotr Jędzura

Niecodzienny transport ruszył w piątek, 13 kwietnia, z ul. Osadniczej. Przejechał przez miast i pojechał pod prąd drogą S3 w stronę Sulechowa. W porcie w Cigacicach został załadowany na barkę i popłynął do rafinerii koncernu Shell.

Ogromny, ważący ok. 80 ton element mostu ruszył w drogę na specjalnej lawecie. W drodze transport ubezpieczało 14 pilotów. Pomagała też zielonogórska policja. Element mostu ma długość około 40 metrów i szerokość 8 m. To spowodowało, że jego przewiezienie przez miasto stało się ogromną operacją logistyczną.

Największe problemy pojawiły się na nowym rondzie koło Grona Park. Kierowca platformy z elementem mostu, mimo trudności dał radę i pokonał rondo w budowie.

Transport z Zielonej Góry ruszył trasą S3 pod prąd w kierunku Sulechowa. Na ten czas droga została zamknięta. To około dwie godziny. – W porcie w Cigacicach element mostu został załadowany na barkę i popłynął do rafinerii koncernu Shell – mówi Kamil Trubiłowicz z firmy Cardan Logistics, która transportowała gigantyczny element.

POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:






4/12
Niecodzienny transport ruszył w piątek, 13 kwietnia, z ul....
fot. Piotr Jędzura

Niecodzienny transport ruszył w piątek, 13 kwietnia, z ul. Osadniczej. Przejechał przez miast i pojechał pod prąd drogą S3 w stronę Sulechowa. W porcie w Cigacicach został załadowany na barkę i popłynął do rafinerii koncernu Shell.



Ogromny, ważący ok. 80 ton element mostu ruszył w drogę na specjalnej lawecie. W drodze transport ubezpieczało 14 pilotów. Pomagała też zielonogórska policja. Element mostu ma długość około 40 metrów i szerokość 8 m. To spowodowało, że jego przewiezienie przez miasto stało się ogromną operacją logistyczną.

Największe problemy pojawiły się na nowym rondzie koło Grona Park. Kierowca platformy z elementem mostu, mimo trudności dał radę i pokonał rondo w budowie.

Transport z Zielonej Góry ruszył trasą S3 pod prąd w kierunku Sulechowa. Na ten czas droga została zamknięta. To około dwie godziny. – W porcie w Cigacicach element mostu został załadowany na barkę i popłynął do rafinerii koncernu Shell – mówi Kamil Trubiłowicz z firmy Cardan Logistics, która transportowała gigantyczny element.

POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:






Kontynuuj przeglądanie galerii
Dalej

Polecamy

Premiery gier w maju to spore zaskoczenie. Dlaczego? Sprawdź

Premiery gier w maju to spore zaskoczenie. Dlaczego? Sprawdź

Polacy zwycięzcami Pucharu Świata w niezwykle widowiskowej dyscyplinie! [ZDJĘCIA]

Polacy zwycięzcami Pucharu Świata w niezwykle widowiskowej dyscyplinie! [ZDJĘCIA]

5 miejsc w okolicach Krakowa, które musisz zobaczyć. Tych wycieczek nie pożałujesz

5 miejsc w okolicach Krakowa, które musisz zobaczyć. Tych wycieczek nie pożałujesz

Zobacz również

Premiery gier w maju to spore zaskoczenie. Dlaczego? Sprawdź

Premiery gier w maju to spore zaskoczenie. Dlaczego? Sprawdź

Polacy zwycięzcami Pucharu Świata w niezwykle widowiskowej dyscyplinie! [ZDJĘCIA]

Polacy zwycięzcami Pucharu Świata w niezwykle widowiskowej dyscyplinie! [ZDJĘCIA]