5/6
Kolejną zaletą mikromobilności jest aspekt ekologiczny i...
fot. Przemysław Świderski / Polska Press

Kolejną zaletą mikromobilności jest aspekt ekologiczny i korzyści dla środowiska, jakie wiążą się z rezygnacją z codziennej jazdy samochodem. Z danych JATO Dynamics wynika bowiem, że w 2021 roku samochody z silnikami benzynowymi emitowały średnio 134,2 g CO2 na kilometr. Z kolei w przypadku diesli było to 129,6 g/km

6/6
Klientów firmy Dott do przesiadki przekonuje fakt, że...
fot. Dariusz Błoch / Polska Press

Klientów firmy Dott do przesiadki przekonuje fakt, że szczególnie na nieco krótszych trasach, elektryczna hulajnoga czy rower mogą być lepszym i tańszym rozwiązaniem niż samochód. Zwłaszcza, że w przypadku auta do paliwa należy doliczyć jeszcze koszty ogólnej eksploatacji pojazdu.

Kontynuuj przeglądanie galerii
WsteczPrzejdź na i.pl

Zobacz również

W Szprotawie rywalizują najlepsi młodzi lekkoatleci!

W Szprotawie rywalizują najlepsi młodzi lekkoatleci!

Tłumy kibiców na Grand Prix Polski. Co działo się przed PGE Narodowym |ZDJĘCIA

Tłumy kibiców na Grand Prix Polski. Co działo się przed PGE Narodowym |ZDJĘCIA

Polecamy

Magiczny pokaz sukien artystycznych w Lubuskiem. Trudno było oderwać od nich wzrok!

Magiczny pokaz sukien artystycznych w Lubuskiem. Trudno było oderwać od nich wzrok!

To nie może być prawda! Znów nie wysłuchaliśmy Mazurka Dąbrowskiego na PGE Narodowym

To nie może być prawda! Znów nie wysłuchaliśmy Mazurka Dąbrowskiego na PGE Narodowym

Tłumy kibiców na Grand Prix Polski. Co działo się przed PGE Narodowym |ZDJĘCIA

Tłumy kibiców na Grand Prix Polski. Co działo się przed PGE Narodowym |ZDJĘCIA