Od kilku lat Jarmark organizowała żagańska agencja Pianoforte, która często, jako jedyna startowała do przetargu. W tym roku także przedstawiła swoją ofertę, ale były jeszcze dwa inne zgłoszenia, oba z Warszawy. Ostatecznie komisja konkursowa najwyżej oceniała propozycję firmy FAM. To znaczy tak oficjalnie nazywa się startujący w przetargu, a rzeczywiście Jarmark Św. Michała zorganizuje warszawska agencja Creative Media.
- Żaganianie na pewno będą zadowoleni. Spotykamy się jeszcze z burmistrzem, bo musimy podpisać umowę. I zabieramy się do pracy. Mamy wiele pomysłów - zapowiada szef agencji Jerzy Beck. - Myślimy m. in. o korowodzie połączonym z wyborami księżnej Żaganny. W tej sprawie będziemy chcieli prosić o pomoc "GL".
O gwiazdach tegorocznego Jarmarku nie chce mówić żadna ze stron. - Dopiero po 20 maja, kiedy będzie podpisana umowa, możemy zdradzić więcej szczegółów imprezy - zaznacza rzecznik urzędu miejskiego Paweł Lichtański.
Wracając jeszcze do przetargu decydujące znaczenie miał w nim cena. Firma, która wygrała właśnie za ten element dostała zdecydowanie najwyższą notę, natomiast za wartość artystyczną najniższą. Czy to nie jest powód do obaw, jeżeli chodzi o program miejskiego święta. - Na pewno nie. Jarmark będzie w tym roku inny i jak co roku na pewno lepszy - deklaruje P. Lichtański.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?