Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Jurek Owsiak ostro o Poczcie Polskiej. Zarzuca brak profesjonalizmu i niepunktualność. Poszło o... kartkę walentynkową

oprac. (pik)
Jurek Owsiak w ostrych słowach skrytykował pracę Poczty Polskiej.
Jurek Owsiak w ostrych słowach skrytykował pracę Poczty Polskiej. Facebook Jerzego Owsiaka
"Swoim brakiem profesjonalizmu zniszczyliście całą przyjemność związaną z wysyłaniem dobrych, miłych, serdecznych wiadomości" - grzmi Jurek Owsiak. Słowa te kieruje pod adresem Poczty Polskiej. Poszło o kartkę walentynkową, którą prezesowi WOŚP wysłała jego żona.

- Chodzi o list, który wraz z życzeniami walentynkowymi został powierzony Waszej instytucji. Życzenia były skierowane do mnie od mojej żony Lidii. List został wysłany z Urzędu Pocztowego oddalonego dokładnie o 723 metry od mojego miejsca zamieszkania. Został nadany w okienku i przyjęty przez Waszą instytucję 11 lutego 2019 roku. Na kopercie naklejona została naklejka z napisem „priorytet”. Było zapewnienie, że list zostanie dostarczony na pewno 14 lutego. - pisze Jerzy Owsiak. Prezes WOŚP informuje później, że przesyłka dotarła do niego 19 lutego, czyli po ośmiu dniach. - Z napisem, który wymaga od tej usługi około 24 godzin. Całą niespodziankę szlag trafił, ale jak powiedziałem wcześniej, jesteście w tym mistrzami - pisze Owsiak.

Przypomnijmy, że w 2016 r. Poczta Polska wycofała się ze współpracy z WOŚP (Owsiak pisze o tym również w swoim wpisie). Wcześniej instytucja ta wydawała m. in. okolicznościowe znaczki, poświęcone kolejnym finałom Orkiestry. Oficjalnym powodem miała być słaba sprzedaż tych znaczków.

Poczta Polska przesłała nam swoje stanowisko, w którym odnosi się do opisanej przez Jurka Owsiaka sytuacji:
Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Poczta Polska to ponad 80 tys. pracowników. Zapewniam, że każdego dnia pracownicy Poczty Polskiej dokładają wszelkich starań, aby świadczone przez nas usługi satysfakcjonowały naszych klientów. Codziennie doręczamy miliony przesyłek. W naszej pracy zdarza się, że nie wszystko działa tak, jakbyśmy chcieli. Jeden błąd ludzki pociąga za sobą kolejne. Negatywne konsekwencje wpływają na ocenę całej Poczty Polskiej, także tych pracowników którzy w sposób rzetelny wypełniają swoje obowiązki. Przepraszamy także każdą z osób, która miała podobne doświadczenia.

Zobacz też wideo: Jurek Owsiak o przyszłości Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska