![Z historii i wiedzy o społeczeństwie zadanie dotyczące...](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/08/5d/5943ae1d41ab8_o_large.jpg)
Z historii i wiedzy o społeczeństwie zadanie dotyczące chronologii historycznej.
![Z matematyki najtrudniejsze było dla uczniów zadanie...](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/ea/c3/5943ae5b3a261_o_large.jpg)
Z matematyki najtrudniejsze było dla uczniów zadanie geometryczne, wymagające analizy informacji zawartych w jego treści oraz skorzystania z własności kątów wierzchołkowych i przyległych.
![Z fizyki – zadanie dotyczące zastosowania do obliczeń...](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/bf/24/5943ae9d878ea_o_large.jpg)
Z fizyki – zadanie dotyczące zastosowania do obliczeń związku między masą, gęstością i objętością ciała stałego.
![W trzeciej części egzaminu na poziomie podstawowym...](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/7e/11/5943af49b8c08_o_large.jpg)
W trzeciej części egzaminu na poziomie podstawowym najtrudniejsze dla uczniów przystępujących do egzaminu z języka angielskiego, hiszpańskiego oraz włoskiego okazały się zadania, za pomocą których sprawdzano rozumienie tekstów pisanych.
W przypadku egzaminów z języka rosyjskiego i niemieckiego na poziomie podstawowym były to zadania służące sprawdzeniu znajomości środków językowych. Dla uczniów przystępujących do egzaminu z języka francuskiego najtrudniejsze były zadania, poprzez które sprawdzano umiejętność stosowania środków językowych oraz rozumienia tekstów pisanych. Na poziomie rozszerzonym we wszystkich językach obcych nowożytnych gimnazjaliści opanowali na najniższym poziomie umiejętność stosowania środków językowych.