21 z 33
Ptasia Ostoja w Nowym Żabnie. Atrakcją tego miejsca jest...
fot. Eliza Gniewek-Juszczak

Ptasia Ostoja w Nowym Żabnie. Atrakcją tego miejsca jest ścieżka dydaktyczno-przyrodnicza, są tablice gatunkowe z drzewami występującymi na terenie danego parku, roślinami runa parkowego, roślinami chronionymi.

22 z 33
Ptasia Ostoja w Nowym Żabnie. Atrakcją tego miejsca jest...
fot. Eliza Gniewek-Juszczak

Ptasia Ostoja w Nowym Żabnie. Atrakcją tego miejsca jest ścieżka dydaktyczno-przyrodnicza, są tablice gatunkowe z drzewami występującymi na terenie danego parku, roślinami runa parkowego, roślinami chronionymi.

23 z 33
Ptasia Ostoja w Nowym Żabnie. Atrakcją tego miejsca jest...
fot. Eliza Gniewek-Juszczak

Ptasia Ostoja w Nowym Żabnie. Atrakcją tego miejsca jest ścieżka dydaktyczno-przyrodnicza, są tablice gatunkowe z drzewami występującymi na terenie danego parku, roślinami runa parkowego, roślinami chronionymi.

24 z 33
Ptasia Ostoja w Nowym Żabnie. Atrakcją tego miejsca jest...
fot. Eliza Gniewek-Juszczak

Ptasia Ostoja w Nowym Żabnie. Atrakcją tego miejsca jest ścieżka dydaktyczno-przyrodnicza, są tablice gatunkowe z drzewami występującymi na terenie danego parku, roślinami runa parkowego, roślinami chronionymi.

Kontynuuj przeglądanie galerii
WsteczDalej

Polecamy

Bartosz Zmarzlik: Nie mam „autostrady” do mistrzostwa. Jest jeszcze dużo pracy

Bartosz Zmarzlik: Nie mam „autostrady” do mistrzostwa. Jest jeszcze dużo pracy

Alicja Węgorzewska zaskakuje stylizacją. Miała na sobie suknię z dziwną konstrukcją

Alicja Węgorzewska zaskakuje stylizacją. Miała na sobie suknię z dziwną konstrukcją

Miasteczko kibica za rok też nad Wartą? "To był strzał w dziesiątkę"

Miasteczko kibica za rok też nad Wartą? "To był strzał w dziesiątkę"

Zobacz również

Bartosz Zmarzlik: Nie mam „autostrady” do mistrzostwa. Jest jeszcze dużo pracy

Bartosz Zmarzlik: Nie mam „autostrady” do mistrzostwa. Jest jeszcze dużo pracy

Polacy coraz częściej wybierają nietypową formę nauki. Dlaczego?

Polacy coraz częściej wybierają nietypową formę nauki. Dlaczego?