Czytaj też:Superszybki internet w domu? Już wkrótce!
Badały to TNS Pentor i TNS OBOP, a Digital Life przygotował globalny raport. Z ankiet wynika, że przedsiębiorstwa tracą czas i pieniądze próbując dotrzeć do klientów w internecie. Wielu konsumentów jest niezadowolonych z tego, duże marki wchodzą na portale społecznościowe. Firmy z całego świata zakładają profile w społecznościach, aby przekazywać tam informacje o swoich produktach i działalności. Jeśli te informacje są niedopasowane do otoczenia i typu internautów, wtedy wywołują złe emocje, zamiast zainteresowania.
Czytaj też: Dobre prognozy dla handlu internetowego
Połowa polskich internautów nie chce tych wpisów. W bardziej rozwiniętych krajach ten procent sięga 57 proc., bo nawał tych informacji zaśmieca cyfrowy świat.
- Zdobywanie i utrzymywanie relacji z klientami jest teraz trudniejsze niż kiedykolwiek przedtem - mówi Konrad Magdziarz, Business Development Manager w TNS OBOP. - Świat online bez wątpienia oferuje markom ogromne możliwości, jednakże tylko precyzyjnie dopasowane strategie marketingowe pozwolą wykorzystać ten potencjał. Wybór nieodpowiedniego kanału, czy po prostu przyłączenie się do kakofonii internetowego szumu, niesie ze sobą ryzyko zniechęcenia potencjalnych klientów oraz negatywnego wpływu na rozwój przedsiębiorstwa.
Digital Life przepytał 72.000 konsumentów z 60 krajów świata.
Czytaj też: Lubuskie. Internet szerokopasmowy dla 50 tys. mieszkańców
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?