Osoby, wspólnoty mieszkaniowe czy stowarzyszenia, które zechcą unieszkodliwić wyroby zawierające azbest, powinny złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Bledzew stosowny wniosek do 23 stycznia. Regulamin przyznawania dofinansowani oraz wniosek wraz z załącznikami znajduje się do pobrania na stronie www.bledzew.pl w „Aktualnościach” oraz www.bip.bledzew.pl w dziale „Azbest”.
Na podstawie uzyskanych informacji zostanie złożony wstępny wniosek do WFOŚiGW w Zielonej Górze o dofinansowanie prac polegających na usuwaniu odpadów zawierających azbest z terenu gminy.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?