W tym miesiącu rusza kilka szkoleń, finansowanych z funduszy EFS, adresowanych do mikro, małych i średnich przedsiębiorców, zainteresowanych osiąganiem lepszych wyników w branży handlowej. Profesjonalne kursy na pewno w tym pomogą, bo handel, jak każda inna dziedzina, ciągle się zmienia. Kursy potrwają do grudnia.
Zawód "sprzedawca”
Szkolenie rusza 20 października w Zielonej Górze. Cel szkolenia: zapoznanie uczestników z zawodem sprzedawcy. Przedstawienie zasad pracy sprzedawcy, cech charakteryzujących sprzedawcę jak również sprawnej komunikacji. Omówienie elementów obsługi klienta, psychologii sprzedaży jak również uświadomienie znaczenia pracy sprzedawcy jako czynnika wpływającego na budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Zagadnienia: - Charakterystyka zawodu sprzedawcy - Cechy i predyspozycje do sprzedaży - Sprawna komunikacja i budowanie dobrych relacji z klientem - Kreowanie potrzeb klienta - Sposoby prezentacji - Obsługa klienta jako klucz do sukcesu - Budowanie pozytywnego wizerunku firmy - Psychologia sprzedaży – znaczenie motywacji i własnych przekonań w procesie sprzedaży.
Nowoczesne techniki sprzedaży
Szkolenie rusza 30 października w Zielonej Górze. Cel szkolenia: Zapoznanie się z zasadami efektywnej rozmowy handlowej. Nabycie umiejętności argumentacji handlowej w oparciu o budowanie kontaktu z klientem – szersze rozpoznawanie potrzeb. Doskonalenie umiejętności stosowania pytań do zbierania argumentacji sprzedażowych. Doskonalenie zdolności efektywnej analizy i dopasowanie produktu do potrzeb klienta. Wzrost umiejętności radzenia sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami klienta. Zagadnienia: - Przygotowanie do sprzedaży – efektywna komunikacja, typologia klienta i podział klientów - Budowanie zaufania klienta - Etapy i fazy rozmowy handlowej - Ustalenie rzeczywistych potrzeb klienta - Techniki prezentacji oferty – sprzedaż poprzez język korzyści - Techniki zamknięcia rozmowy sprzedażowej - Metody i sposoby pokonywania zastrzeżeń klientów i reakcji na nie.
Skuteczne negocjacje handlowe
Szkolenie rusza 6 listopada w Zielonej Górze. Cel szkolenia: Poznanie podstaw negocjacji. Systematyzacja wiedzy podstawowych technik i procesów negocjacyjnych. Poszerzenie praktycznych informacji potrzebnych do negocjacji w biznesie od strony sprzedawcy i klienta. Rozwój umiejętności efektywnej argumentacji. Doskonalenie osobistych umiejętności potrzebnych w efektywnej argumentacji. Zagadnienia: - Negocjacje jako element procesu porozumiewania się - dlaczego negocjujemy? - Idea negocjacji – techniki wywierania wpływu i perswazji - Negocjacje w biznesie i w windykacji - Negocjacje z trudnym klientem - Przebieg procesu negocjacji - taktyki i błędy w negocjacjach - Cechy dobrego negocjatora.
Obsługa klienta przez telefon - telemarketing
Szkolenie rusza 20 listopada w Zielonej Górze. Cel szkolenia: Nabycie umiejętności rozpoznawania typów i potrzeb klientów. Przekazanie uczestnikom wiedzy na temat prowadzenia rozmowy telefonicznej i rozpoznawania jej etapów oraz gotowości zakupowych. Poznanie składowych rozmowy oraz nabycie umiejętności profesjonalnego jej przeprowadzenia. Zagadnienia: - Sprzedaż relacyjna - Charakterystyka rozmówcy: wzrokowiec, słuchowiec, kinestetyk - Typy oraz style zachowań klientów - Komunikacja i język w rozmowie telefonicznej – proces komunikacji, zakłócenia komunikacji - Jak prowadzić rozmowę telefoniczną – techniki pytań (pytania otwarte, pytania zamknięte) - Przebieg profesjonalnej rozmowy telefonicznej - Rozpoznawanie potrzeb i chęci zakupu. Proces decyzyjny klienta. - Aktywne słuchanie - Trudny klient, czy trudna sytuacja.
Wszystkie szkolenia realizuje firma ADVANCE Ewelina Tarłowska z Wielkopolski, Kontakt - Marta Krajenka, tel. 693 715 984, fax. 0 61 641 40 15
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?