1/9
Gotowe jest pierwsze pięć kilometrów ścieżki rowerowej,...
fot. Urząd Miejski w Nowej Soli

Ścieżka rowerowa na dawnym torowisku połączy Stypułów i Sławocin w powiecie nowosolskim. Gotowe jest pierwsze pięć kilometrów

Gotowe jest pierwsze pięć kilometrów ścieżki rowerowej, która będzie najdłuższą w Polsce wśród ścieżek na dawnych torowiskach. Trasa połączy gminy w powiecie nowosolskim. Projekt "Kolej na rower" będzie wizytówką powiatu nowosolskiego.

Pięć z 48 kilometrów ścieżek rowerowych po starym nasypie kolejowym już wyłożone asfaltem (od firmy Mazel niemal do mostu w Stanach) - poinformował urząd miejski w Nowej Soli. - Do końca października ma zakończyć się budowa tej niezwykłej trasy w ramach programu Kolej na rower, którego beneficjentem jest powiat nowosolski.

Na terenie gminy Kożuchów powstanie 14,85 km ścieżki, w gminie Nowa Sól – 11,60 km, w gminie Otyń – 6,75 km, gminie Kolsko – 13,80, natomiast w mieście Nowa Sól - 1,2 km.

Projekt o nazwie "Kolej na rower" to także opuszczone dworce PKP, które mają teraz szanse na odnowienie. Powstaną również miejsca odpoczynku dla rowerzystów. Nawierzchnię ścieżki stanowić będzie wytrzymały beton asfaltowy.

Celem projektu jest przede wszystkim obniżenie tzw. niskiej emisji czy połączenie komunikacyjne gmin z Nową Solą, z którego korzystanie nie powoduje emisji spalin.

Inwestycja jest realizowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020.

Starostwo podkreśla, że w Polsce nie wybudowano aż tak długiej ścieżki rowerowej biegnącej wzdłuż nieczynnej linii kolejowej.

Ścieżka rowerowa połączy cały powiat nowosolski

2/9
Gotowe jest pierwsze pięć kilometrów ścieżki rowerowej,...
fot. Urząd Miejski w Nowej Soli

Ścieżka rowerowa na dawnym torowisku połączy Stypułów i Sławocin w powiecie nowosolskim. Gotowe jest pierwsze pięć kilometrów

Gotowe jest pierwsze pięć kilometrów ścieżki rowerowej, która będzie najdłuższą w Polsce wśród ścieżek na dawnych torowiskach. Trasa połączy gminy w powiecie nowosolskim. Projekt "Kolej na rower" będzie wizytówką powiatu nowosolskiego.

Pięć z 48 kilometrów ścieżek rowerowych po starym nasypie kolejowym już wyłożone asfaltem (od firmy Mazel niemal do mostu w Stanach) - poinformował urząd miejski w Nowej Soli. - Do końca października ma zakończyć się budowa tej niezwykłej trasy w ramach programu Kolej na rower, którego beneficjentem jest powiat nowosolski.

Na terenie gminy Kożuchów powstanie 14,85 km ścieżki, w gminie Nowa Sól – 11,60 km, w gminie Otyń – 6,75 km, gminie Kolsko – 13,80, natomiast w mieście Nowa Sól - 1,2 km.

Projekt o nazwie "Kolej na rower" to także opuszczone dworce PKP, które mają teraz szanse na odnowienie. Powstaną również miejsca odpoczynku dla rowerzystów. Nawierzchnię ścieżki stanowić będzie wytrzymały beton asfaltowy.

Celem projektu jest przede wszystkim obniżenie tzw. niskiej emisji czy połączenie komunikacyjne gmin z Nową Solą, z którego korzystanie nie powoduje emisji spalin.

Inwestycja jest realizowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020.

Starostwo podkreśla, że w Polsce nie wybudowano aż tak długiej ścieżki rowerowej biegnącej wzdłuż nieczynnej linii kolejowej.

Ścieżka rowerowa połączy cały powiat nowosolski

3/9
Gotowe jest pierwsze pięć kilometrów ścieżki rowerowej,...
fot. Urząd Miejski w Nowej Soli

Ścieżka rowerowa na dawnym torowisku połączy Stypułów i Sławocin w powiecie nowosolskim. Gotowe jest pierwsze pięć kilometrów

Gotowe jest pierwsze pięć kilometrów ścieżki rowerowej, która będzie najdłuższą w Polsce wśród ścieżek na dawnych torowiskach. Trasa połączy gminy w powiecie nowosolskim. Projekt "Kolej na rower" będzie wizytówką powiatu nowosolskiego.

Pięć z 48 kilometrów ścieżek rowerowych po starym nasypie kolejowym już wyłożone asfaltem (od firmy Mazel niemal do mostu w Stanach) - poinformował urząd miejski w Nowej Soli. - Do końca października ma zakończyć się budowa tej niezwykłej trasy w ramach programu Kolej na rower, którego beneficjentem jest powiat nowosolski.

Na terenie gminy Kożuchów powstanie 14,85 km ścieżki, w gminie Nowa Sól – 11,60 km, w gminie Otyń – 6,75 km, gminie Kolsko – 13,80, natomiast w mieście Nowa Sól - 1,2 km.

Projekt o nazwie "Kolej na rower" to także opuszczone dworce PKP, które mają teraz szanse na odnowienie. Powstaną również miejsca odpoczynku dla rowerzystów. Nawierzchnię ścieżki stanowić będzie wytrzymały beton asfaltowy.

Celem projektu jest przede wszystkim obniżenie tzw. niskiej emisji czy połączenie komunikacyjne gmin z Nową Solą, z którego korzystanie nie powoduje emisji spalin.

Inwestycja jest realizowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020.

Starostwo podkreśla, że w Polsce nie wybudowano aż tak długiej ścieżki rowerowej biegnącej wzdłuż nieczynnej linii kolejowej.

Ścieżka rowerowa połączy cały powiat nowosolski

4/9
Gotowe jest pierwsze pięć kilometrów ścieżki rowerowej,...
fot. Urząd Miejski w Nowej Soli

Ścieżka rowerowa na dawnym torowisku połączy Stypułów i Sławocin w powiecie nowosolskim. Gotowe jest pierwsze pięć kilometrów

Gotowe jest pierwsze pięć kilometrów ścieżki rowerowej, która będzie najdłuższą w Polsce wśród ścieżek na dawnych torowiskach. Trasa połączy gminy w powiecie nowosolskim. Projekt "Kolej na rower" będzie wizytówką powiatu nowosolskiego.

Pięć z 48 kilometrów ścieżek rowerowych po starym nasypie kolejowym już wyłożone asfaltem (od firmy Mazel niemal do mostu w Stanach) - poinformował urząd miejski w Nowej Soli. - Do końca października ma zakończyć się budowa tej niezwykłej trasy w ramach programu Kolej na rower, którego beneficjentem jest powiat nowosolski.

Na terenie gminy Kożuchów powstanie 14,85 km ścieżki, w gminie Nowa Sól – 11,60 km, w gminie Otyń – 6,75 km, gminie Kolsko – 13,80, natomiast w mieście Nowa Sól - 1,2 km.

Projekt o nazwie "Kolej na rower" to także opuszczone dworce PKP, które mają teraz szanse na odnowienie. Powstaną również miejsca odpoczynku dla rowerzystów. Nawierzchnię ścieżki stanowić będzie wytrzymały beton asfaltowy.

Celem projektu jest przede wszystkim obniżenie tzw. niskiej emisji czy połączenie komunikacyjne gmin z Nową Solą, z którego korzystanie nie powoduje emisji spalin.

Inwestycja jest realizowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020.

Starostwo podkreśla, że w Polsce nie wybudowano aż tak długiej ścieżki rowerowej biegnącej wzdłuż nieczynnej linii kolejowej.

Ścieżka rowerowa połączy cały powiat nowosolski

Kontynuuj przeglądanie galerii
Dalej

Polecamy

Masowe protesty przeciwko prezydentowi. Doszło do starć z policją

Masowe protesty przeciwko prezydentowi. Doszło do starć z policją

Cisza na budowach dróg ekspresowych. Poważne problemy z dokończeniem S3 i S6

Cisza na budowach dróg ekspresowych. Poważne problemy z dokończeniem S3 i S6

Zielonogórscy karatecy zdobywali medale w międzynarodowym towarzystwie

Zielonogórscy karatecy zdobywali medale w międzynarodowym towarzystwie

Zobacz również

Cisza na budowach dróg ekspresowych. Poważne problemy z dokończeniem S3 i S6

Cisza na budowach dróg ekspresowych. Poważne problemy z dokończeniem S3 i S6

Dwie ważne ulice w Gorzowie mają być zrobione do 18 maja. Jak idą prace?

Dwie ważne ulice w Gorzowie mają być zrobione do 18 maja. Jak idą prace?