[galeria_glowna]
W trybie dla jednego gracza wcielimy się w postać Graysona Hunta - kosmicznego pirata i wroga publicznego numer jeden, który z podległym mu oddziałem banitów przypadkowo trafia na zagubioną planetę Stygia. Wkrótce po tym, ta zapomniana przez ludzkość planeta staje się areną walki o przeżycie głównych bohaterów Bulletstorm.
Electronic Arts jest największym wydawcą gier na świecie. Potentat w branży rozrywki elektronicznej 25 lutego wyda na światowych rynkach polski produkt, grę Bulletstorm. Produkcja już została doceniona. Otrzymała ponad 20 nagród i nominacji na targach branżowych oraz od dziennikarzy piszących o grach. Electronic Arts sądzi, że strzelanka może stać się większym przebojem niż Wiedźmin. To opinia, po między innymi wyczekiwaniach na strzelaninę przez zagranicznych graczy. - O ile nie możemy rywalizować z takimi zachodnimi tworami popkultury jak film czy muzyka, tak Bulletstorm ma ogromną szansę stać się światowym przebojem na rynku gier - pisze EA w swoim komunikacie.
Bulletstorm jest na dziś znane z trailerów. I faktycznie gra zachwyca pod względem grafiki i grywalności. Pachnie trochę starymi automatami. Będzie naliczać punkty za efektowne wykańczania przeciwnika. To oczywiście żadna nowość. Ale Bulletstorm ma cos jeszcze. To kolejna polska gra. Zrobiona przez znane studiu słynące z doskonałego hardcorowego tytułu Painkiller. Bulletstorm połączy doskonałą strzelanianę z rozrywką na najwyższym poziomie. Wygląda na to, że stanie się grą dla każdego.
Bulletstorm jest dziełem warszawskiego studia People Can Fly, firmy której produkty zostały docenione zarówno przez graczy i krytyków jak i branżę, co objawiło się zakupem studia przez Epic Games (jeden z najważniejszych producentów gier w branży).
Szefem studia jest Adrian Chmielarz, który w growym biznesie działa od kilkunastu lat. To twórca takich tytułów jak Teenagent, Książe i Tchórz oraz słynny Painkiller. Pokonał już długą drogę w branży zaczynając od niemalże chałupniczych produkcji, po produkcję gry kalibru Bulletstorm.
W Bulletstorm przeżyjemy niebezpieczną przygodę. Jako kosmiczny pirat i banita będziemy musieli przetrwać na nieprzyjaznej planecie, eliminując w widowiskowy sposób kolejne zastępy przeciwników.
Dzięki specjalnemu systemowi "kill with skill" strzelanie w grze wideo jeszcze nigdy nie było tak przyjemne. Rozbudowany system tzw. skillshotów, który premiuje gracza specjalnymi punktami w zamian za eliminowanie kolejnych przeciwników w widowiskowy sposób. Za to właśnie będziemy dostawać punkty. Pod ręką znajdziemy śmiercionośny arsenał. Do dyspozycji gracza zostały oddane niesamowite i widowiskowe bronie, które pomogą rozprawić się z każdym przeciwnikiem.
Bulletstorm ukaże się 25 lutego 2011 roku w wersjach na komputery PC oraz konsole Playstation 3 oraz Xbox 360 w polskiej wersji językowej (lokalizacja tekstowa).
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?