Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Strzelanka, która może przebić Wiedźmina (wideo, screeny)

(pij)
Strzelanka, która może przebić Wiedźmina.
Strzelanka, która może przebić Wiedźmina. fot. EA
Strzelanka Bulletstorm warszawskiego studia People Can Fly może przebić Wiedźmina. Tak sądzi wydawca Electronic Arts.

[galeria_glowna]

W trybie dla jednego gracza wcielimy się w postać Graysona Hunta - kosmicznego pirata i wroga publicznego numer jeden, który z podległym mu oddziałem banitów przypadkowo trafia na zagubioną planetę Stygia. Wkrótce po tym, ta zapomniana przez ludzkość planeta staje się areną walki o przeżycie głównych bohaterów Bulletstorm.

Electronic Arts jest największym wydawcą gier na świecie. Potentat w branży rozrywki elektronicznej 25 lutego wyda na światowych rynkach polski produkt, grę Bulletstorm. Produkcja już została doceniona. Otrzymała ponad 20 nagród i nominacji na targach branżowych oraz od dziennikarzy piszących o grach. Electronic Arts sądzi, że strzelanka może stać się większym przebojem niż Wiedźmin. To opinia, po między innymi wyczekiwaniach na strzelaninę przez zagranicznych graczy. - O ile nie możemy rywalizować z takimi zachodnimi tworami popkultury jak film czy muzyka, tak Bulletstorm ma ogromną szansę stać się światowym przebojem na rynku gier - pisze EA w swoim komunikacie.

Bulletstorm jest na dziś znane z trailerów. I faktycznie gra zachwyca pod względem grafiki i grywalności. Pachnie trochę starymi automatami. Będzie naliczać punkty za efektowne wykańczania przeciwnika. To oczywiście żadna nowość. Ale Bulletstorm ma cos jeszcze. To kolejna polska gra. Zrobiona przez znane studiu słynące z doskonałego hardcorowego tytułu Painkiller. Bulletstorm połączy doskonałą strzelanianę z rozrywką na najwyższym poziomie. Wygląda na to, że stanie się grą dla każdego.

Bulletstorm jest dziełem warszawskiego studia People Can Fly, firmy której produkty zostały docenione zarówno przez graczy i krytyków jak i branżę, co objawiło się zakupem studia przez Epic Games (jeden z najważniejszych producentów gier w branży).

Szefem studia jest Adrian Chmielarz, który w growym biznesie działa od kilkunastu lat. To twórca takich tytułów jak Teenagent, Książe i Tchórz oraz słynny Painkiller. Pokonał już długą drogę w branży zaczynając od niemalże chałupniczych produkcji, po produkcję gry kalibru Bulletstorm.

W Bulletstorm przeżyjemy niebezpieczną przygodę. Jako kosmiczny pirat i banita będziemy musieli przetrwać na nieprzyjaznej planecie, eliminując w widowiskowy sposób kolejne zastępy przeciwników.

Dzięki specjalnemu systemowi "kill with skill" strzelanie w grze wideo jeszcze nigdy nie było tak przyjemne. Rozbudowany system tzw. skillshotów, który premiuje gracza specjalnymi punktami w zamian za eliminowanie kolejnych przeciwników w widowiskowy sposób. Za to właśnie będziemy dostawać punkty. Pod ręką znajdziemy śmiercionośny arsenał. Do dyspozycji gracza zostały oddane niesamowite i widowiskowe bronie, które pomogą rozprawić się z każdym przeciwnikiem.

Bulletstorm ukaże się 25 lutego 2011 roku w wersjach na komputery PC oraz konsole Playstation 3 oraz Xbox 360 w polskiej wersji językowej (lokalizacja tekstowa).

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska