Szef brytyjskiej sieci marketów Tesco nie wyklucza sprzedaży mieszczących się w Polsce sklepów. Jako jedyne nie przynoszą one zysków - informuje portal Money.pl.

W pierwszym półroczu roku fiskalnego 2018/2019 sprzedaż Tesco w Polsce wyniosła 4,83 mld zł, co oznacza spadek o 3,5 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku - pisze Money.pl.

Takie wyniki nie zadowalają prezesa firmy, który ma plan naprawczy, ale - jak przyznaje - jeżeli ten się nie uda, trzeba będzie poszukać innego właściciela, który być może podoła temu zadaniu.

Jedną z przyczyn kiepskich wyników Tesco ma być zakaz handlu w niedzielę, przez który firma straciła 13 dni handlowych.

W tym roku Tesco planowało zamknąć aż 18 sklepów w Polsce. Zlikwidowane zostały nierentowne sklepy. Są to głównie supermarkety, ale na liście znalazły się również dwa niewielkie hipermarkety.

Salon Agata Meble w Zielonej Górze - plac budowy. WIDEO: