Poznaliśmy wyniki 12. edycji Superbrands, czyli rankingu najsilniejszych marek w Polsce. Tym razem zostały wyłonione tylko na podstawie opinii konsumentów zebranych w niezależnym badaniu rynku realizowanym przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Zobacz, jakie marki znalazły się w gronie 20 najsilniejszych marek w Polsce.
W badaniu wzięło udział 10.037 osób. Łącznie przebadano niemal 2 tys. marek. Kluczowym elementem, który miał wpływ na przyznawanie wyróżnień, był indeks siły marki, który wynikał z różnicy między wynikiem polecania, a odradzania danej marki.
Tytuły Superbrands otrzymały marki, które znalazły się w ścisłej czołówce w każdej kategorii, natomiast tytuły Superbrands Polska Marka przyznano najwyżej ocenionym markom z polskim rodowodem.
W naszej galerii zobaczysz ranking 20 marek, które uzyskały najwyższe ogólne noty (po uwzględnieniu liczebności kategorii):
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!