Dziennie 8 godzin. Tyle przeciętnie spędzamy w pracy. Nie ma takiej opcji, aby przez ten czasu nie rozmawiać ze współpracownikami. Poruszamy różne tematy, ale przy niektórych warto jednak być ostrożnym. Pamiętajcie, że pewnych spraw lepiej nie poruszać, może wywołać to dość nieoczekiwane reakcje. O czym lepiej nie rozmawiać? Poznajcie TOP 6 tematów tabu w pracy! Warto się z nimi zapoznać, może dzięki temu nie stracimy znajomych czy... stanowiska.
SPRAWDŹ RÓWNIEŻ: TOP 7 znaków zodiaku, które mają najgorsi szefowie
WIDEO: FLESZ Mały ZUS
SYPIALNIA
Jakie tematy uznawane są za tematy TABU w pracy? Numerem jeden jest sypialnia. A dokładnie co w niej robimy ze swoimi partnerami. Okazuje się, że wasze barwne życie erotycznie nie każdemu może się spodobać. Jednych rozbawi, innych zaciekawi, ale podobno większość osób nadal czuje się niekomfortowo. Pewnych granic lepiej nie przekraczać. Swoje sypialniane historie zostaw dla siebie.
NOWA PRACA
Nigdy, ale to przenigdy nie mów o tym, że planujesz zmienić pracę. Że szukasz nowego miejsca zatrudnienia. Przez to, możesz
a - szybciej dostać wypowiedzenie z obecnej pracy
b- nie znaleźć tak szybko nowej
Dobra rada, jeśli swędzi was język - najpierw ją znajdźcie, zanim komukolwiek o tym powiecie.
ZAROBKI
Zarobki. Tego tematu lepiej w pracy nie poruszać. Wzbudza jedynie negatywne uczucia. Wyjawianie współpracownikom swoich zarobków będzie powodem do porównań. Te informacje zawsze wywołują niepotrzebne emocje, często nieporozumienia. Jeśli współpracownicy będą wiedzieć, ile zarabiacie - wasze zachowanie, wykonywanie obowiązków, itp. będą oceniali właśnie pod tym kątem.