Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

W Kożuchowie nie można się dodzwonić do operatora kablówki. Ludzie są wściekli

Eliza Gniewek-Juszczak
Eliza Gniewek-Juszczak
Żeby porozumieć się z serwisem operatora kablówki najlepiej nagrać się na automatycznej sekretarce
Żeby porozumieć się z serwisem operatora kablówki najlepiej nagrać się na automatycznej sekretarce Archiwum Gazety Lubuskiej
- Nie można się dodzwonić do serwisu operatora naszej kablówki. Ten problem mam nie tylko ja, ale mieszkańcy całego osiedla 22 lipca w Kożuchowie – powiedział nam pan Andrzej, który odwiedził redakcję Gazety Lubuskiej w Nowej Soli.

Mieszkaniec kożuchowskiego osiedla był wyraźnie zdenerwowany sytuacją. – Mam na fakturze numer telefonu do serwisu, dzwonię i nie mogę się połączyć z żadnym człowiekiem. Według mnie to jest oszustwo. Po co piszą ten numer, jak i tak nie można nic załatwić? Miałem wiele spraw, sąsiedzi też. Nikt sobie z tego nic nie robi – powiedział pan Andrzej, pytając, czy może redakcja mogłaby się zająć tematem.

Na osiedlu naszego Czytelnika sygnał telewizji dostarcza Vectra, wcześniej była to firma Master, która siedzibę ma w Głogowie i działa teraz w strukturze grupy Vectra. Zadzwoniliśmy pod podany, głogowski numer. Telefon odebrał pracownik serwisu, który wyjaśnił, że odbiera wszystkie telefony, jeśli tylko jest na miejscu. W przeciwnym razie należy nagrać się na sekretarkę. Mężczyzna wyjaśnił nam, że zdaje sobie sprawę, że klienci alergicznie reagują na automat, ale zapewnił, że wszystkie zgłoszenia są przyjmowane i realizowane. A jego nieobecności wynikają z konieczności naprawy awarii.

Zadzwoniliśmy też do Vectry. Rzecznik prasowy Krzysztof Stefaniak podkreślił, że firma stara się jak najszybciej reagować na wszelkie zgłoszenia. – Mamy świadomość, że nawet krótkotrwała przerwa w dostępie do naszych usług jest dotkliwie odczuwana przez naszych abonentów – przyznał rzecznik i potwierdził słowa pracownika serwisu, że wszystkie zgłoszenia są skrupulatnie odnotowywane w systemie, a problemy są rozwiązywane.

Rzecznik zwrócił też uwagę, że są operatorzy telefonów komórkowych, którzy blokują połączenia numerów zaczynających się od 801. Dlatego doradza, aby z komórek wybierać do Centrum Obsługi Klienta: 58 742 65 00 i nie sugerować się numerem kierunkowym, a z telefonów stacjonarnych dzwonić pod nr 801 080 180.

Zobacz też: Brzytwa w przełyku. Zobacz, co ludzie potrafią połknąć [ZDJĘCIA, WIDEO]

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska