1/8
Organizator wycieczki, jeżeli zapewni swoim klientom niski...
fot. unsplash

Organizator wycieczki, jeżeli zapewni swoim klientom niski poziom oferowanych usług – może sprawić, że wakacyjny wyjazd wcale nie będzie wypoczynkiem. Możemy się wtedy zastanawiać, czy należycie wykonał umowę. Czy nie zaniechał wykonania swoich zadań wynikających podpisanej z umowy?

2/8
Podróżnemu przysługuje zarówno odszkodowanie, jak i...
fot. unsplash

Podróżnemu przysługuje zarówno odszkodowanie, jak i zadośćuczynienie za poniesione szkody lub krzywdy, których doznał w wyniku niezgodności.

3/8
Najważniejszym obowiązkiem ze strony organizatora wycieczki...
fot. unsplash

Najważniejszym obowiązkiem ze strony organizatora wycieczki jest realizacja jej ustalonego programu, na co składa się m.in. rezerwacja hotelu o określonym standardzie, zapewnienie transportu oraz obsługa pilota wycieczki.

4/8
Podstawą do złożenia reklamacji i roszczeń są niezgodności...
fot. unsplash

Podstawą do złożenia reklamacji i roszczeń są niezgodności pomiędzy postanowieniami zawartej umowy a tym, co klient zastał na miejscu swojego urlopu. Niezgodności mogą polegać np. na zakwaterowaniu w obiekcie o niższym standardzie, niż przewidywała to podpisana umowa.

Kontynuuj przeglądanie galerii
Dalej

Polecamy

Takiego koncertu jeszcze nie było. Będzie w… stodole pod Gorzowem

Takiego koncertu jeszcze nie było. Będzie w… stodole pod Gorzowem

Grupa taneczna z Etny w Krośnie Odrzańskim znów z medalem!

Grupa taneczna z Etny w Krośnie Odrzańskim znów z medalem!

Najciekawsze plotki transferowe w Ekstraklasie. Kto, gdzie, za ile?

Najciekawsze plotki transferowe w Ekstraklasie. Kto, gdzie, za ile?

Zobacz również

Takiego koncertu jeszcze nie było. Będzie w… stodole pod Gorzowem

Takiego koncertu jeszcze nie było. Będzie w… stodole pod Gorzowem

Grupa taneczna z Etny w Krośnie Odrzańskim znów z medalem!

Grupa taneczna z Etny w Krośnie Odrzańskim znów z medalem!