Zlot grupy 4x4 Dream Team rozpoczął się od fabryk zbrojeniowych Brożek i Krzystkowice. To potężne kombinaty stworzone do produkcji materiałów wybuchowych na potrzeby zbrojeniowe III Rzeszy. Oba zakłady zajmowały spore połacie terenu, który był maskowany przed wścibskim okiem aliantów. Fabryka w Brożku, która zajmowała powierzchnie 336 hektarów.
Kompleksy były zabezpieczone do tego stopnia, że w fabryce w Brożku umieszczono dwie podziemne elektrociepłownie, które pracowały na potrzeby kombinatu. Zarówno w Brożku i Krzystkowicach istniały świetnie rozwinięte sieci dróg dojazdowych oraz budynków, w których skład wchodziły magazyny, laboratoria, przepompownie, zbiorniki czy też suszarnie prochu.
Kolejnym punktem na trasie była niemiecka linia fortyfikacyjna zwana Oderstellung – Pozycją Odry (Skansen Fortyfikacyjny Czerwieńsk), gdzie można obejrzeć kilka interesujących Bauwerków, które broniły przeprawy promowej Brody - Czerwieńsk. Bunkry wchodzące w skład tej linii obronnej są jednymi z najlepiej zachowanych pod względem niezniszczonych pancerzy oraz sprzętu fortecznego.
Trasa rajdu wiodła następnie w kierunki bardzo popularnej linii fortyfikacyjnej Festungsfront im Oder-Warthe Bogen zwanej Międzyrzeckim Rejonem Umocnionym. Na tym etapie uczestniczy poszczególnych ekip musieli wykonać dodatkowe zadania sprawnościowe. M.in. do zebrania było 30 pieczątek z różnych punktów umiejscowionych w trudno dostępnym terenie.
Podczas ostatniej edycji rajdu Szlakiem Lubuskich Fortyfikacji uczestnicy odwiedzili również m.in most obrotowy D 812, Grupę Warowną Shill D 724 w Kursku oraz system podziemny Grupy Warownej Scharnhorst z pancerwerkiem 717.
Jeśli jesteście zainteresowani śledzeniem wypraw grupy 4x4 Dream Team polecamy odwiedzić ich profil na Facebooku.
Zobacz też: Ruszył sezon rajdów cross-country
wideo: TVN Turbo
POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:
Zlot grupy 4x4 Dream Team rozpoczął się od fabryk zbrojeniowych Brożek i Krzystkowice. To potężne kombinaty stworzone do produkcji materiałów wybuchowych na potrzeby zbrojeniowe III Rzeszy. Oba zakłady zajmowały spore połacie terenu, który był maskowany przed wścibskim okiem aliantów. Fabryka w Brożku, która zajmowała powierzchnie 336 hektarów.
Kompleksy były zabezpieczone do tego stopnia, że w fabryce w Brożku umieszczono dwie podziemne elektrociepłownie, które pracowały na potrzeby kombinatu. Zarówno w Brożku i Krzystkowicach istniały świetnie rozwinięte sieci dróg dojazdowych oraz budynków, w których skład wchodziły magazyny, laboratoria, przepompownie, zbiorniki czy też suszarnie prochu.
Kolejnym punktem na trasie była niemiecka linia fortyfikacyjna zwana Oderstellung – Pozycją Odry (Skansen Fortyfikacyjny Czerwieńsk), gdzie można obejrzeć kilka interesujących Bauwerków, które broniły przeprawy promowej Brody - Czerwieńsk. Bunkry wchodzące w skład tej linii obronnej są jednymi z najlepiej zachowanych pod względem niezniszczonych pancerzy oraz sprzętu fortecznego.
Trasa rajdu wiodła następnie w kierunki bardzo popularnej linii fortyfikacyjnej Festungsfront im Oder-Warthe Bogen zwanej Międzyrzeckim Rejonem Umocnionym. Na tym etapie uczestniczy poszczególnych ekip musieli wykonać dodatkowe zadania sprawnościowe. M.in. do zebrania było 30 pieczątek z różnych punktów umiejscowionych w trudno dostępnym terenie.
Podczas ostatniej edycji rajdu Szlakiem Lubuskich Fortyfikacji uczestnicy odwiedzili również m.in most obrotowy D 812, Grupę Warowną Shill D 724 w Kursku oraz system podziemny Grupy Warownej Scharnhorst z pancerwerkiem 717.
Jeśli jesteście zainteresowani śledzeniem wypraw grupy 4x4 Dream Team, polecamy odwiedzić ich profil na Facebooku.
Zobacz też: Ruszył sezon rajdów cross-country
wideo: TVN Turbo
POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:
Zlot grupy 4x4 Dream Team rozpoczął się od fabryk zbrojeniowych Brożek i Krzystkowice. To potężne kombinaty stworzone do produkcji materiałów wybuchowych na potrzeby zbrojeniowe III Rzeszy. Oba zakłady zajmowały spore połacie terenu, który był maskowany przed wścibskim okiem aliantów. Fabryka w Brożku, która zajmowała powierzchnie 336 hektarów.
Kompleksy były zabezpieczone do tego stopnia, że w fabryce w Brożku umieszczono dwie podziemne elektrociepłownie, które pracowały na potrzeby kombinatu. Zarówno w Brożku i Krzystkowicach istniały świetnie rozwinięte sieci dróg dojazdowych oraz budynków, w których skład wchodziły magazyny, laboratoria, przepompownie, zbiorniki czy też suszarnie prochu.
Kolejnym punktem na trasie była niemiecka linia fortyfikacyjna zwana Oderstellung – Pozycją Odry (Skansen Fortyfikacyjny Czerwieńsk), gdzie można obejrzeć kilka interesujących Bauwerków, które broniły przeprawy promowej Brody - Czerwieńsk. Bunkry wchodzące w skład tej linii obronnej są jednymi z najlepiej zachowanych pod względem niezniszczonych pancerzy oraz sprzętu fortecznego.
Trasa rajdu wiodła następnie w kierunki bardzo popularnej linii fortyfikacyjnej Festungsfront im Oder-Warthe Bogen zwanej Międzyrzeckim Rejonem Umocnionym. Na tym etapie uczestniczy poszczególnych ekip musieli wykonać dodatkowe zadania sprawnościowe. M.in. do zebrania było 30 pieczątek z różnych punktów umiejscowionych w trudno dostępnym terenie.
Podczas ostatniej edycji rajdu Szlakiem Lubuskich Fortyfikacji uczestnicy odwiedzili również m.in most obrotowy D 812, Grupę Warowną Shill D 724 w Kursku oraz system podziemny Grupy Warownej Scharnhorst z pancerwerkiem 717.
Jeśli jesteście zainteresowani śledzeniem wypraw grupy 4x4 Dream Team, polecamy odwiedzić ich profil na Facebooku.
Zobacz też: Ruszył sezon rajdów cross-country
wideo: TVN Turbo
POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:
Zlot grupy 4x4 Dream Team rozpoczął się od fabryk zbrojeniowych Brożek i Krzystkowice. To potężne kombinaty stworzone do produkcji materiałów wybuchowych na potrzeby zbrojeniowe III Rzeszy. Oba zakłady zajmowały spore połacie terenu, który był maskowany przed wścibskim okiem aliantów. Fabryka w Brożku, która zajmowała powierzchnie 336 hektarów.
Kompleksy były zabezpieczone do tego stopnia, że w fabryce w Brożku umieszczono dwie podziemne elektrociepłownie, które pracowały na potrzeby kombinatu. Zarówno w Brożku i Krzystkowicach istniały świetnie rozwinięte sieci dróg dojazdowych oraz budynków, w których skład wchodziły magazyny, laboratoria, przepompownie, zbiorniki czy też suszarnie prochu.
Kolejnym punktem na trasie była niemiecka linia fortyfikacyjna zwana Oderstellung – Pozycją Odry (Skansen Fortyfikacyjny Czerwieńsk), gdzie można obejrzeć kilka interesujących Bauwerków, które broniły przeprawy promowej Brody - Czerwieńsk. Bunkry wchodzące w skład tej linii obronnej są jednymi z najlepiej zachowanych pod względem niezniszczonych pancerzy oraz sprzętu fortecznego.
Trasa rajdu wiodła następnie w kierunki bardzo popularnej linii fortyfikacyjnej Festungsfront im Oder-Warthe Bogen zwanej Międzyrzeckim Rejonem Umocnionym. Na tym etapie uczestniczy poszczególnych ekip musieli wykonać dodatkowe zadania sprawnościowe. M.in. do zebrania było 30 pieczątek z różnych punktów umiejscowionych w trudno dostępnym terenie.
Podczas ostatniej edycji rajdu Szlakiem Lubuskich Fortyfikacji uczestnicy odwiedzili również m.in most obrotowy D 812, Grupę Warowną Shill D 724 w Kursku oraz system podziemny Grupy Warownej Scharnhorst z pancerwerkiem 717.
Jeśli jesteście zainteresowani śledzeniem wypraw grupy 4x4 Dream Team, polecamy odwiedzić ich profil na Facebooku.
Zobacz też: Ruszył sezon rajdów cross-country
wideo: TVN Turbo
POLECAMY PAŃSTWA UWADZE: