1/20
Droga S3 prowadzić będzie przez masyw Gór Kaczawskich i...
fot. źródło: GDDKIA

Droga S3 prowadzić będzie przez masyw Gór Kaczawskich i Wałbrzyskich. Między miejscowościami Sady Górne i Nowe Bogaczowice powstanie najdłuższy pozamiejski tunel drogowy w Polsce drążony w skale, o długości ok. 2300 m.

Pierwszą łopatę pod budowę odcinka S3 Bolków – Kamienna Góra, w ciągu którego znajdzie się także drugi, 320-metrowy tunel, wbito 27 sierpnia 2020 r. W ramach inwestycji powstanie 16,1 km drogi, 15 obiektów inżynierskich, 13 przejść zwierząt oraz 39 przepustów.

Jak informuje Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad obecnie na budowie pracuje średnio 115 jednostek sprzętowych (koparki, ładowarki, HDS, wiertnice, torkretownice, podnośnik teleskopowy, generator energetyczny, środki transportu).


Na całym odcinku prowadzonych jest jednocześnie wiele prac. Na budowie tunelu wykonano zabezpieczenie skarp bocznych na portalu południowym, prowadzony jest wykop na portalu północnym i południowym. Zostało przygotowane zaplecze budowy dłuższego tunelu.

Drążenie tuneli będzie odbywało się przy użyciu czterech wiertnic tunelowych, po jednej na każdą nawę i potrwa ok. 15 miesięcy

Na całej trasie przeprowadzane są nadzory środowiskowe, archeologiczne, prace geodezyjne, wycinka drzew i krzewów oraz odhumusowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża.

Zobacz wideo: Budowa drogi S3. Wirtualny przejazd najdłuższym pozamiejskim tunelem w Polsce
<script async defer class="XlinkEmbedScript" data-width="640" data-height="360" data-url="//get.x-link.pl/35544ab2-f5fb-9e7c-2c87-e49c2192ef2e,a7d3af0a-096d-0e39-088e-04c281541a5c,embed.html" type="application/javascript" src="//prodxnews1blob.blob.core.windows.net/cdn/js/xlink-i.js?v1" ></script>
Źródło: GDDKiA

Czytaj także: Budowa S3 do granicy z Czechami. Trwają przygotowania do wiercenia tuneli. Pierwszy Jumbo Drill jest już na placu budowy

2/20
Droga S3 prowadzić będzie przez masyw Gór Kaczawskich i...
fot. źródło: GDDKIA

Droga S3 prowadzić będzie przez masyw Gór Kaczawskich i Wałbrzyskich. Między miejscowościami Sady Górne i Nowe Bogaczowice powstanie najdłuższy pozamiejski tunel drogowy w Polsce drążony w skale, o długości ok. 2300 m.

Pierwszą łopatę pod budowę odcinka S3 Bolków – Kamienna Góra, w ciągu którego znajdzie się także drugi, 320-metrowy tunel, wbito 27 sierpnia 2020 r. W ramach inwestycji powstanie 16,1 km drogi, 15 obiektów inżynierskich, 13 przejść zwierząt oraz 39 przepustów.

Jak informuje Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad obecnie na budowie pracuje średnio 115 jednostek sprzętowych (koparki, ładowarki, HDS, wiertnice, torkretownice, podnośnik teleskopowy, generator energetyczny, środki transportu).


Na całym odcinku prowadzonych jest jednocześnie wiele prac. Na budowie tunelu wykonano zabezpieczenie skarp bocznych na portalu południowym, prowadzony jest wykop na portalu północnym i południowym. Zostało przygotowane zaplecze budowy dłuższego tunelu.

Drążenie tuneli będzie odbywało się przy użyciu czterech wiertnic tunelowych, po jednej na każdą nawę i potrwa ok. 15 miesięcy

Na całej trasie przeprowadzane są nadzory środowiskowe, archeologiczne, prace geodezyjne, wycinka drzew i krzewów oraz odhumusowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża.

Zobacz wideo: Budowa drogi S3. Wirtualny przejazd najdłuższym pozamiejskim tunelem w Polsce

Źródło: GDDKiA

Czytaj także: Budowa S3 do granicy z Czechami. Trwają przygotowania do wiercenia tuneli. Pierwszy Jumbo Drill jest już na placu budowy

3/20
Droga S3 prowadzić będzie przez masyw Gór Kaczawskich i...
fot. źródło: GDDKIA

Droga S3 prowadzić będzie przez masyw Gór Kaczawskich i Wałbrzyskich. Między miejscowościami Sady Górne i Nowe Bogaczowice powstanie najdłuższy pozamiejski tunel drogowy w Polsce drążony w skale, o długości ok. 2300 m.

Pierwszą łopatę pod budowę odcinka S3 Bolków – Kamienna Góra, w ciągu którego znajdzie się także drugi, 320-metrowy tunel, wbito 27 sierpnia 2020 r. W ramach inwestycji powstanie 16,1 km drogi, 15 obiektów inżynierskich, 13 przejść zwierząt oraz 39 przepustów.

Jak informuje Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad obecnie na budowie pracuje średnio 115 jednostek sprzętowych (koparki, ładowarki, HDS, wiertnice, torkretownice, podnośnik teleskopowy, generator energetyczny, środki transportu).


Na całym odcinku prowadzonych jest jednocześnie wiele prac. Na budowie tunelu wykonano zabezpieczenie skarp bocznych na portalu południowym, prowadzony jest wykop na portalu północnym i południowym. Zostało przygotowane zaplecze budowy dłuższego tunelu.

Drążenie tuneli będzie odbywało się przy użyciu czterech wiertnic tunelowych, po jednej na każdą nawę i potrwa ok. 15 miesięcy

Na całej trasie przeprowadzane są nadzory środowiskowe, archeologiczne, prace geodezyjne, wycinka drzew i krzewów oraz odhumusowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża.

Zobacz wideo: Budowa drogi S3. Wirtualny przejazd najdłuższym pozamiejskim tunelem w Polsce

Źródło: GDDKiA

Czytaj także: Budowa S3 do granicy z Czechami. Trwają przygotowania do wiercenia tuneli. Pierwszy Jumbo Drill jest już na placu budowy

4/20
Droga S3 prowadzić będzie przez masyw Gór Kaczawskich i...
fot. źródło: GDDKIA

Droga S3 prowadzić będzie przez masyw Gór Kaczawskich i Wałbrzyskich. Między miejscowościami Sady Górne i Nowe Bogaczowice powstanie najdłuższy pozamiejski tunel drogowy w Polsce drążony w skale, o długości ok. 2300 m.

Pierwszą łopatę pod budowę odcinka S3 Bolków – Kamienna Góra, w ciągu którego znajdzie się także drugi, 320-metrowy tunel, wbito 27 sierpnia 2020 r. W ramach inwestycji powstanie 16,1 km drogi, 15 obiektów inżynierskich, 13 przejść zwierząt oraz 39 przepustów.

Jak informuje Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad obecnie na budowie pracuje średnio 115 jednostek sprzętowych (koparki, ładowarki, HDS, wiertnice, torkretownice, podnośnik teleskopowy, generator energetyczny, środki transportu).


Na całym odcinku prowadzonych jest jednocześnie wiele prac. Na budowie tunelu wykonano zabezpieczenie skarp bocznych na portalu południowym, prowadzony jest wykop na portalu północnym i południowym. Zostało przygotowane zaplecze budowy dłuższego tunelu.

Drążenie tuneli będzie odbywało się przy użyciu czterech wiertnic tunelowych, po jednej na każdą nawę i potrwa ok. 15 miesięcy

Na całej trasie przeprowadzane są nadzory środowiskowe, archeologiczne, prace geodezyjne, wycinka drzew i krzewów oraz odhumusowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża.

Zobacz wideo: Budowa drogi S3. Wirtualny przejazd najdłuższym pozamiejskim tunelem w Polsce

Źródło: GDDKiA

Czytaj także: Budowa S3 do granicy z Czechami. Trwają przygotowania do wiercenia tuneli. Pierwszy Jumbo Drill jest już na placu budowy

Kontynuuj przeglądanie galerii
Dalej

Polecamy

Kule śniegu, które ozdobią ogród w maju. Polecam pięknie kwitnącą kalinę Roseum

Kule śniegu, które ozdobią ogród w maju. Polecam pięknie kwitnącą kalinę Roseum

Kto wygrał pierwszy „Taniec z gwiazdami”? Pamiętasz zwycięzców wszystkich edycji?

Kto wygrał pierwszy „Taniec z gwiazdami”? Pamiętasz zwycięzców wszystkich edycji?

Udana rehabilitacja czołówki piłkarskiej IV ligi

Udana rehabilitacja czołówki piłkarskiej IV ligi

Zobacz również

Zobacz, jak mieszka Agnieszka Sienkiewicz. Tak się urządziła gwiazda hitu „Bracia”

Zobacz, jak mieszka Agnieszka Sienkiewicz. Tak się urządziła gwiazda hitu „Bracia”

Ford Ranger 3.0 EcoBlue Turbo 240 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, wyposażenie

Ford Ranger 3.0 EcoBlue Turbo 240 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, wyposażenie