W konkursie na logo Centrum Informacji Turystycznej wzięło udział 18 projektantów. Zwyciężył pomysł Mateusza Wytliba.
We wrześniu ubiegłego roku w wyremontowanym spichlerzu ruszyło Centrum Informacji Turystycznej. Znalazło się tam również drawieńskie muzeum. - To w tej chwili najważniejszy obiekt dla promocji gminy i m.in. dlatego zdecydowaliśmy, że musi być w jakiś sposób rozpoznawalny - wyjaśnia ideę konkursu Alicja Łukasik, szefowa centrum. W rywalizacji wzięło udział 18 projektantów. - Logo miało być tematycznie związane z naszą gminą i regionem. To był jedyny warunek, jaki postawiliśmy twórcom - dodaje A. Łukasik.
Jury, w którym znaleźli się właściciele prywatnych kwater i osoby zajmujące się turystyką, wybrało pomysł Mateusza Wytliba z Drawna. To właśnie jego logo od stycznia umieszczane będzie na kopertach, wizytówkach i produktach regionalnych.
(tk)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?