Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Electronic Arts inwestuje w nowe marki

Mateusz Mucharzewski
Mateusz Mucharzewski
mat. prasowe
Znany wydawca w ciągu kilku najbliższych lat wprowadzi do sprzedaży nowe wysokobudżetowe serie.

Nieco informacji na temat planów Electronic Arts zdradził Blake Jorgensen, który pełni rolę dyrektora finansowego. W czasie trwania konferencji Bank of America Merrill Lynch 2016 Global Technology Conference zdradził, że jego firma 20-30 % (a nawet więcej) swoich kosztów na badania i rozwój przeznacza na nowe marki. Projekty, które są w tej chwili realizowane mają trafić do sprzedaży w 2018, 2019 i 2020 roku. Electronic Arts chce więc dywersyfikować swoje portfolio i inwestować w nowej, perspektywiczne serie.

Mimo iż premiery tych gier są bardzo odległe, być może któreś tytuły zostaną zaprezentowane już w czerwcu na targach E3 lub specjalnej imprezie o nazwie EA Play, którą wydawca chce zorganizować mniej więcej w tym samym czasie. Trudno jednak oczekiwać na dużą ilość szczegółów. Najpewniej wydawca w tym roku skupi się głównie na Battlefield 1 oraz kolejnych produkcjach na licencji Gwiezdnych Wojen.

Jednocześnie na konferencji pojawiły się informacje na temat daty premiery Titanfall 2. Electronic Arts chce „uderzyć w Call of Duty z obu stron”. Przed premierą Inifnite Warfare pojawi się więc Battlefield 1, a trzy tygodnie później w sklepach znajdzie się Titanfall 2. EA chce więc z dużą siłą uderzyć w największego konkurenta. Biorąc pod uwagę nastroje panujące wśród graczy, szanse na sukces są bardzo duże.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska