Solar Solution powstał w 2009 r. - Na pomysł wpadłem w 2008 r. Wtedy wróciłem po dwóch latach pracy - wspomina szef firmy Marcin Kozak. - Szukałem produktu, który nie jest dostępny w Polsce. Czytając artykuł o odnawialnych źródłach energii, zauważyłem potencjał w zastosowaniu technologii solarnej w oświetleniu. W 2009 r. powstała pierwsza nasza latarnia wykorzystująca do działania energię słońca. Potem także wiatru. Oferujemy również montaż i serwis.
Żagańska firma startuje w kategorii produktów przemysłowych ze swoimi innowacyjnymi lampami. Działają w wielu miejscach w całej Polsce. W regionie ich latarnie świecą w Barlinku. Produkt zgłoszony - latarnia uliczna hybrydowa jest doskonałym rozwiązaniem do oświetlenia profesjonalnego. Jest w stanie pracować do 14 godzin na dobę. Dzięki połączeniu dwóch systemów, solarnego i wiatrowego, latarnia zyskuje na autonomiczności i nawet w przypadku dłuższego zaciemnienia, nie traci na funkcjonalności, gdyż role ładowania akumulatorów przejmuje komplementarny system wiatrowy. Wyposażona w najbardziej wydajną turbinę wiatrowąw swojej klasie o konstrukcji tunelowej i niskiej prędkości startowej na poziomie 1,8m/s oraz w wysoce zaawansowany kontroler sterujący pracą latarni, czyni z niej unikalny produkt na naszym rynku. Latarnia hybrydowa LED może być usytuowana w dowolnym miejscu, do którego nieopłacalne jest doprowadzenie energii elektrycznej. Jest znakomitym rozwiązaniem na obniżenie kosztów związanych ze zużyciem energii.
Możliwa również do zastosowania w miejscach zurbanizowanych o mniejszej dostępności wiatru. Funkcja MPPT tj. śledzenia maksymalnej mocy pozwala na zwiększenie wydajności o 30 proc. więcej w stosunku do innych latarni hybrydowych. Latarnia wykorzystuje jako źródło światła oprawę LED o mocy 50W, która pozwala na uzyskanie lepszych warunków oświetlenia aniżeli tradycyjne lampy sodowe.
W „Naszym Dobrym Lubuskim” mogą wystartować firmy każdej branży, zgłaszając produkt przemysłowy, spożywczy lub usługę. Nie jest ważna wielkość biznesu, liczy się działalność na terenie Lubuskiego i efekt. Uczestnicy mają zapewnioną promocję w trakcie trwania konkursu, ich prezentacje zamieszczone są w internecie, a do wygrania jest 13 nagród - kampanie reklamowe warte od 10 tys. zł do 2 tys. zł.
Zapraszamy lubuskie firmy, aby pochwaliły się swoją ofertą. Wtedy zdobędą nowych klientów. Partnerami konkursu są: Gazstal i Dialog.
Więcej o konkursie w zakładce Nasze Dobre.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?