"Gazeta Lubuska" ma prezent dla małych i średnich firm. Program Symfonia Mała Księgowość

(staw)
W czwartek 24 czerwca, dodamy do "Gazety Lubuskiej" bezpłatną płytę z programem Symfonia Mała Księgowość. To ceniona przez specjalistów pomoc w prowadzeniu małych i średnich firm.

W woj. lubuskim zarejestrowanych jest ponad 100 tys. przedsiębiorstw, z których większość to firmy mikro i małe. One zwykle nie mają własnej obsługi księgowej, ale zatrudniają pracowników, mają swoich partnerów biznesowych, kupują lub sprzedają towar. Muszą wywiązać się z ogromnej liczby formalności i zobowiązań wobec urzędów. Czytelny i prosty w obsłudze program komputerowy może w znacznym stopniu pomóc zaoszczędzić czas poświęcany na administrację, ale i koszty, jeśli firma zrezygnuje z pewnych usług zlecanych na zewnątrz.
Dlatego proponujemy Państwu skorzystanie z bezpłatnej płyty z oprogramowaniem Symfonia Mała Księgowość, którą dołączymy 24 czerwca do wydania "Gazety Lubuskiej". Do czego można m.in. wykorzystać ten program?
* Przeznaczony jest dla firm prowadzących księgę przychodów i rozchodów lub ewidencję zryczałtowanego podatku dochodowego.
* Wspomaga ewidencję i obsługę rozliczeń podatkowych.
* Ułatwia analizę dochodowości podejmowanych działań gospodarczych.
* Umożliwia rozpoczęcie pracy w dowolnym miesiącu roku podatkowego.

Wspiera rozliczanie podatków i prowadzenie ewidencji obowiązkowych:
* Płynnie pozwala przejść ze zryczałtowanego podatku dochodowego do rozliczania na zasadach ogólnych oraz ze zwolnienia podmiotowego do opodatkowania podatkiem VAT.
* Automatyczne tworzy rejestry VAT na podstawie dokumentów sprzedaży i zakupu zarejestrowanych w księdze (ewidencji).
* Umożliwia wpisywanie do rejestru VAT dokumentu z podziałem na odpowiednie kategorie zakupów.
* Rozlicza koszty użytkowania samochodów prywatnych wykorzystywanych w działalności gospodarczej.
* Rejestruje i rozlicza remanenty.
* Rejestruje i rozlicza koszty odroczone (zapisy do kolumny 16).
* Umożliwia wydruk deklaracji podatkowych i VAT.
Dzięki programowi możesz także prowadzić ewidencję środków trwałych:
* Ewidencję środków trwałych i wyposażenia (maksymalnie 5 środków trwałych).
* Podstawowe metody amortyzacji.

Co można zrobić w zakresie ewidencji pracowników i wynagrodzeń:
* Ewidencję pracowników na podstawie umów o pracę i umów cywilnoprawnych (maksymalnie 5 umów w miesiącu).
* Tworzyć i drukować karty wynagrodzeń, listy płac, deklaracje.
Jak wymienia się dane z innymi programami?
* Symfonia współpracuje z MS Office, m.in.: kopiowanie zestawień do schowka systemu Windows i przekazywanie ich do innych programów
* Importuje dane z programów Symfonia Start® Handel i Faktura oraz programów Symfonia® Handel i Faktura.
Płytę prezentujemy w ramach projektu "Nauka to najlepsza inwestycja" finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie