Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Jak skutecznie reklamować się w internecie (wideo)

Redakcja
Na wszystkie pytania dotyczące reklamy w internecie odpowie Jacek Leisa, regionalny kierownik produktu online, tel. kom. 510 026 946, e-mail: jleisa@gazetalubuska.pl
Na wszystkie pytania dotyczące reklamy w internecie odpowie Jacek Leisa, regionalny kierownik produktu online, tel. kom. 510 026 946, e-mail: [email protected] Mariusz Kapała
Jeżeli firmy nie ma w internecie, to znaczy, że nie istnieje. W tym stwierdzeniu jest sporo racji, bo coraz więcej klientów szuka produktów i usług w sieci, a przedsiębiorstwo, które nie ma swojej strony internetowej traktowane jest z dystansem.

Ponad 90 proc. małych i średnich firm w Polsce korzysta z internetu, ale stronę internetową ma niewiele ponad połowa - podaje Forbes. Firmy tłumaczą się tym, że ich produktów i usług nikt nie szuka w sieci. Ale tak naprawdę internauci szukają wszystkiego, nawet bardzo niszowych usług.

Żyjemy w czasach, w których nieobecność przedsiębiorstwa w internecie spycha go na margines i odcina od wielu możliwości. Dlatego każdy właściciel, nawet najmniejszej firmy, powinien zadbać o obecność w sieci. Strona internetowa, konto poczty elektronicznej i profil na Facebooku to podstawa. Brak pieniędzy, czy strach przed nowymi technologiami nie mogą być wymówką. Przy odrobinie umiejętności stronę można stworzyć samemu, albo zlecić jej budowę za niewielkie pieniądze.

To na początek. Potem warto jeszcze zadbać, aby w sieci łatwo nas można było znaleźć, albo samemu spróbować dotrzeć do klienta.

Oto kilka naszych podpowiedzi, jak można wykorzystać internet do promowania marki, produktów i usług w sieci i nasze propozycje dla firm.

  1. Strona internetowa i konto poczty elektronicznej. To Twoja wizytówka w sieci, sposób na przedstawienie oferty firmy, najprostsza reklama i sposób komunikowania się z resztą świata. Możemy ją założyć dla Ciebie i za Ciebie. Będziesz posiadał własny adres www, a korzystanie z poczty elektronicznej z pewnością ułatwi prowadzenie działalności gospodarczej.
     
  2. Graficzna reklama na stronie internetowej. To jedna z najpopularniejszych form promocji, jej narodziny pokrywają się z pojawieniem się pierwszej przeglądarki internetowej wyświetlającej grafikę. Do dyspozycji Państwa oddajemy portal ,,Gazety Lubuskiej” www.gazetalubuska.pl, nasze portale tematyczne: Strefa Biznesu, Strefa Imprez, Regiomoto, Regiopraca, Regiodom oraz portale społecznościowe: Moje Miasto Zielona Góra (MM ZielonaGóra), MM Gorzów i MM NowaSól. Reklama może pojawić się także w podobnych portalach dziesięciu innych gazet z całej Polski, które razem z ,,GL” należą do grupy ,,Media Regionalne”Nasi graficy przygotują wizualnie atrakcyjną reklamę, a my doradzimy, na podstawie wyników badań, gdzie i kiedy najlepiej się ogłaszać.
    Warto wiedzieć, że stronę internetową ,,Gazety Lubuskiej” odwiedza ponad 600 tys. osób miesięcznie, a wszystkie portale Mediów Regionalnych prawie 5 mln. Portal ma także najniższy w regionie koszt dodarcia reklamy do jednego użytkownika. A to oznacza, że jeżeli podzielimy pieniądze wydane na reklamę przez liczbę osób, która zobaczy naszą ofertę, wyjdzie nam zaledwie kilka groszy.
     
  3. Mailing. Zamiast czekać aż ktoś odkryje Twoją firmę, warto spróbować samemu dotrzeć z ofertą do klienta. Mamy do dyspozycji 50 milionów adresów aktywnych kont pocztowych w Polsce. W Twoim imieniu możemy rozesłać ofertę do określonej grupy osób, np. jeżeli sprzedajesz sztuczną biżuterię, mail trafi do młodych kobiet. Nasi specjaliści pomogą sformułować treść i tytuł maila ,opracują szatę graficzną i roześlą w najbardziej korzystnym terminie.
     
  4. Google. To najpopularniejsza internetowa wyszukiwarka. Co zrobić, aby Twoja oferta pojawiała w wynikach wyszukiwania? Wystarczy zwrócić się do nas o pomoc. Pomożemy wypozycjonować stronę tak, aby wyświetlała się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania, podpowiemy jakie słowa powinny znaleźć się w opisie strony i jakie warto używać w reklamie. U nas zamówisz też linki sponsorowane, które pojawiają się na stronie wyszukiwarki na górze, dole albo po prawej stronie.
     
  5. Marketing społecznościowy. Jesteś zbyt zajęty obowiązkami w firmie i nie masz czasu zajmować się kontami na portalach społecznościowych? Możesz zlecić nam prowadzenie strony na Facebooku, Twiterze czy GoldenLine. Aktywności na portalach społecznościowych, ciągły kontakt z klientami dobrze wpływa na wizerunek firmy w sieci.
     
  6. E-commerce to świat handlu internetowego. Zakładamy dla naszych klientów sklepy internetowe i szkolimy z ich obsługi. Sklepy są zintegrowane z Allegro.pl – największym polskim serwisem aukcyjnym - tak, że w prosty sposób produkty można wystawić na aukcję. Oferta firmy trafia także do porównywarek cenowych. Sklep może zostać zintegrowany także z systemem płatności internetowych i firmą kurierską. System prowadzi gospodarkę magazynową.
     
  7. Reklama wideo. Spoty reklamowe są bardzo atrakcyjne i łatwo zapadają w pamięć. Na Twoje życzenie przeprowadzimy kampanię reklamową wideo. Twój spot poprzedzi filmy, które są dostępne w naszym portalu.
     
  8. Reklama na urządzeniach mobilnych. Coraz więcej ludzi korzysta z internetu za pośrednictwem telefonu, tabletu czy smartfonu. Wśród nich mogą być klienci Twojej firmy. Nie zapominaj o nich. U nas zamówisz odpowiednią usługę.
     
  9. Remarketing behawioralny. Ileż razy wchodziłeś na jakąś stronę, związaną np. z wycieczkami, a później z innych portali mrugały do Ciebie zachęcająco reklamy biur podróży? Możemy zrobić to samo z ofertą Twojej firmy.
     
  10. Retargeting polega na wyświetlaniu Twojej reklamy na różnych stronach internetowych, użytkownikom którzy odwiedzili Twoją stronę www. Np. potencjalny klient, który zajrzał do twojego sklepu internetowego i niczego nie kupił, będąc już na innej stronie jest informowany, że sklep ma dla niego ofertę specjalną, np. 5 proc. zniżki, jeżeli dokona zakupu w ciągu 30 minut. W ten sposób jest szansa, że klient postanowi  zrobić zakupy właśnie u Ciebie.
     
  11. Monitoring Internetu. Żadna szanująca się firma nie może lekceważyć opinii, jakie pojawiają się na jej temat w sieci. Możemy sprawdzać, co piszą na Wasz temat internauci i w odpowiedni sposób reagować

A czy reklama w Internecie musi być kosztowna? Oczywiście, że nie. Większość z wymienionych powyżej rozwiązań, jest dostępne również dla lokalnych firm nawet z bardzo małymi budżetami przeznaczonymi na promocję. Dzięki precyzyjnemu wybieraniu nośników reklamowych i mądrym emitowaniu kampanii możemy optymalizować koszty budżetu reklamowego.

Zapraszamy do korzystania z naszych usług. Na wszystkie pytania dotyczące reklamy w internecie odpowie Jacek Leisa, regionalny kierownik produktu online, tel. kom. 510 026 946, e-mail: [email protected]
 

Czytaj też Ogłaszaj się z głową! Nasz poradnik
 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska