Płatności dla małych gospodarstw
Płatność dla małych gospodarstw stanowi uproszczenie ogólnych zasad wnioskowania, polegające na wprowadzeniu jednolitej korzystniejszej stawki płatności do każdego hektara gruntu rolnego bez potrzeby wdrażania dodatkowych mechanizmów typu ekoschematy.
Jednocześnie rolnicy, którzy skorzystają z w/w rodzaju pomocy, oprócz płatności dla małych gospodarstw, otrzymają uzupełniającą płatność podstawową, płatność do tytoniu, płatność ekologiczną, płatność ONW, płatność PRSK o ile o nią wnioskowali.
W celu otrzymania płatności dla małych gospodarstw należy w terminie do 31 sierpnia 2023 r. po zalogowaniu się do Platformy Usług Elektronicznych, złożyć w aplikacji eWniosekPlus skan oświadczenia „Żądanie przyznania płatności dla małych gospodarstw”.
Dokumenty należy złożyć do 31 sierpnia br. za pomocą Platformy Usług Elektronicznych. –– Prosimy o składanie oświadczeń tylko za pośrednictwem aplikacji eWniosekPlus. – dodaje A. Rochmiński.
Wzór oświadczenia znajduje się na stronie internetowej Agencji: https://www.gov.pl/web/arimr/platnosc-dla-malych-gospodarstw-2023
Instrukcja opisująca sposób składania „żądania płatności dla małych gospodarstw” znajduje się na Facebook’u- Lubuski Oddział Regionalny ARiMR.
Przypominamy, że wszystkie informacje na temat aktualnych oraz planowanych naborów znajdą Państwo na stronie internetowej Agencji, pod adresem www.gov.pl/arimr. Zachęcamy do jej śledzenia, jak również do odwiedzenia naszego profilu na Facebooku, gdzie zamieszczamy ważne informacje dotyczące działania naszego Oddziału.
Dodatkowe informacje można również uzyskać pod numerem bezpłatnej infolinii 800 38 00 84.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?