Program określa cele, zasady i formy współpracy gminy Międzychód z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego. Przedstawia priorytetowe zadania publiczne, które będą finansowane z budżetu władz miejskich - np. imprezy sportowe, czy kulturalno-artystyczne.
Do czwartku, 22 listopada, mieszkańcy mogą zgłaszać do tego programu swoje uwagi i opinie. W jaki sposób? Mogą to zrobić osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy przy ul. Piłsudskiego w Międzychodzie. Mogą też przesłać je listem na adres władz miejskich (Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie, ul. Marszałka Piłsudskiego 2, 64-400 Międzychód), lub droga mailową na adres: [email protected].
Formularze są dostępne na stronie internetowej urzędu miejskiego (www.gazetalubuska.pl).
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?