5/13
4. Realizacja zadań w zakresie użytkowania wieczystego,...
fot. Mariusz Kapała

4. Realizacja zadań w zakresie użytkowania wieczystego, spraw budowlanych, wydawania map i załatwiania spraw geodezyjnych, wydawania zaświadczeń i wypisów i wyrysów z planu, kart wędkarskich, warunków zabudowy, ochrony środowiska, spraw rolnych. (Budynki przy ul. Podgórnej 22 i ul. Dąbrowskiego 41).

Osobiście pismo można złożyć do skrzynki wystawionej w holu budynku urzędu przy ul. Podgórnej 22 lub na parterze w Biurze Obsługi Urzędu na stanowisku nr 5 i 6.

Mieszkańcy, którzy chcą załatwić sprawę osobiście, uzyskać informację, zapoznać się z dokumentacją, podpisać protokół, umowę lub odebrać dokument:

W zakresie użytkowania wieczystego i opłat, spraw budowlanych, wydawania wypisów i map oraz załatwiania innych spraw geodezyjnych, wydawania zaświadczeń i wypisów, wyrysów z planu, obrotu nieruchomościami: po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym lub pisemnym, w wyznaczonych i ustalonych godzinach interesanci obsługiwani są przez poszczególnych pracowników w BOI na stanowisku 5 lub 6 lub we wskazanym pokoju urzędu miasta przy ul. Podgórnej 22. Oczywiście zachowane będą wszelkie środki ostrożności.

W zakresie warunków zabudowy, ochrony środowiska i spraw rolnych: po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym lub pisemnym, w wyznaczonych i ustalonych godzinach interesanci obsługiwani w wyznaczonym i przystosowanym pokoju na parterze przy ul. Dąbrowskiego 41 z zachowaniem środków bezpieczeństwa;

By się umówić na spotkaniu, należy skontaktować się telefonicznie.
Sprawy budowlane: tel. 68 45 64 514
Ochrona środowiska: tel. 68 47 55 650
Decyzje środowiskowe, dopłaty do wymiany pieców: tel. 68 45 44 670
Warunki zabudowy: tel. 68 45 44 655
Mapy i wypisy: tel. 68 45 64 717, geodezja (inne) tel. 68 45 64 710
Zaświadczenia, wypisy i wyrysy z planu: tel. 68 45 64 807, 808
Sprawy rolne, dzierżawy: tel. 68 4755 688
Sprzedaż lokali mieszkalnych i użytkowych: tel. 68 47 55 655, 68 45 44 654
Użytkowanie wieczyste i opłaty (teren byłego miasta): 68 45 64 707, 715, 716
Użytkowanie wieczyste i opłaty (teren byłej gminy) 68 47 55 688.

Zobacz też: Żółta i czerwona strefa w województwie lubuskim

6/13
5. Departament Zarządzania Drogami (budynek przy ul....
fot. Mariusz Kapała

5. Departament Zarządzania Drogami (budynek przy ul. Podgórnej 22)

W przypadku Biura Budowy Dróg, Biura Utrzymania Dróg, Biura Zarządzania Pasem Drogowym pisma należy złożyć do skrzynki wystawionej w holu budynku urzędu przy ul. Podgórnej 22. Jeżeli niezbędna jest weryfikacja kompletności wniosku, to dokumenty należy złożyć na parterze w Biurze Obsługi Urzędu na stanowisku nr 2.

Sprawy wymagające załatwienia osobistego (wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym), czyli:
- odebranie dokumentu - na parterze w Biurze Obsługi Urzędu na stanowisku nr 2 (tel. 68 45 64 832);
- zapoznanie się z dokumentacją, podpisania protokołu, umowy – z osobą prowadzącą sprawę (numer telefonu na piśmie) lub telefonicznie, pod numerem: 68 45 64 417.

Departament Zarządzania Drogami (budynek ul. Dąbrowskiego 41). Biuro Ruchu Drogowego i Strefa Płatnego Parkowania.

Sprawy, które wymagają załatwienia osobistego: wydanie karty „N”, wydanie „Karty mieszkańca strefy płatnego parkowania”, zakup abonamentów parkingowych:
budynek Urzędu Miasta, ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41, parter pokój 106. Poniedziałek: w godzinach: 7:45 – 15:45; Wtorek – czwartek: w godzinach: 7:45 – 15:15; Piątek: w godzinach: 7:45 – 14:45.

Zatwierdzenia projektów organizacji ruchu, pozwolenia na przejazd pojazdów nienormatywnych, pozwolenia na wykorzystanie dróg w sposób szczególny. Składanie dokumentów: do skrzynki wystawionej w holu budynku urzędu przy ul. Podgórnej 22.

Odbiór dokumentów: na parterze w Biurze Obsługi Urzędu na stanowisku nr 2 (tel. 68 45 64 832).

Informację dotyczące projektów organizacji ruchu, pozwoleń na przejazd pojazdów nienormatywnych po drogach publicznych można uzyskać pod numerem telefonu: 68 454 46 53.

Zobacz też: Żółta i czerwona strefa w województwie lubuskim

7/13
6. Kasy urzędu, sprawy dotyczące podatków lokalnych i pomocy...
fot. Mariusz Kapała

6. Kasy urzędu, sprawy dotyczące podatków lokalnych i pomocy publicznej. Budynek przy ul. Podgórnej 22.

Kasy Urzędu Miasta pracują na dotychczasowych zasadach:
od poniedziałku do piątku w godz. 8:30 - 14:00.

Płatności z tytułu zobowiązań podatkowych i innych zobowiązań cywilno-prawnych można dokonywać też przelewem lub wpłacać bez prowizji w czynnych placówkach banku PKO BP na terenie miasta.

Obsługa mieszkańców w sprawach dotyczących podatków lokalnych odbywa się w pomieszczeniu kasowym w godzinach pracy urzędu.

Obsługa w zakresie pomocy publicznej odbywa się w pomieszczeniu kasowym w godzinach pracy urzędu. Informacje mogą być też udzielane telefonicznie: 68 456 45 01.

Pisma, wnioski oraz informacje w sprawach podatkowych można składać elektronicznie za pośrednictwem ePUAP, przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście wrzucając do skrzynki wystawionej w holu budynku urzędu przy ul. Podgórnej 22.
Na pismach wrzucanych do skrzynki lub składanych osobiście należy podać nr tel. kontaktowego i/lub adres email.

Ważne telefony. Warto je zapisać!
wymiar podatkowy:
- podatek od nieruchomości osoby fizyczne - 68 4564603; 68 4564633; 68 4564605; 68 4564607;
- podatek od nieruchomości osoby prawne – 68 4564621;
- podatek rolny, leśny osoby fizyczne – 68 4564601;
- podatek rolny, leśny osoby prawne – 68 4564604;

Księgowość podatkowa:
- podatek osoby fizyczne – 68 4564502; 68 4564532; 68 4564522; 68 4564500; 68 4564503; 68 4564524; 68 4564842;
- podatek osoby prawne – 68 4564517;
- podatek od środków transportowych – 68 4564504.
- podatek od środków transportowych – 68 4564604.

Realizacja zadań Biura Dochodów Budżetowych odbywa się w budynku przy ul. Dąbrowskiego 41.

Osobiście pismo można złożyć tylko do skrzynki wystawionej w holu urzędu przy ul. Podgórnej 22.

Wnioski niewymagające osobistej wizyty w urzędzie można wysłać za pośrednictwem Poczty Polskiej lub elektronicznej platformy usług administracji publicznej.

Uzyskanie informacji w zakresie windykacji należności - z tytułu wieczystego użytkowania gruntu, - dzierżawy gruntu - telefonicznie pod numerem telefonu: 68 4755673, 4755674, 4755672.

Uzyskanie informacji w zakresie rat za wykup mieszkania - pod numerem telefonu: 68 4544673.

Uzyskanie informacji w zakresie windykacji mandatów ze Strefy Płatnego Parkowania – tel. 68 4544671, 4755679, 4755678.

Uzyskanie informacji w zakresie windykacji należności:
- za zajęcia pasa drogowego,
- umieszczenia obiektów i reklam w pasie drogowym,
- umieszczenie urządzeń w gruncie w pasie drogowym
- dzierżawy pasa drogowego
- dzierżawy gruntu w pasie drogowym Tel. 068 4544674, 4755669

Uzyskanie informacji w zakresie windykacji należności za: udostępnienie materiałów z zasobów geodezji - grzywny i kary pieniężne, pod numerem telefonu: 68 4755676.

Biuro Egzekucji Administracyjnej działa przy ul. Grottgera 7.

Biuro Egzekucji Administracyjnej przyjmuje w sprawach dotyczących postępowań egzekucyjnych po wcześniejszym umówieniu interesanta. Wizytę w biurze można umówić pod numerami telefonów: 68 47 51 851, 68 47 51 853 lub 68 47 51 854.

Wnioski w sprawach niewymagających osobistej wizyty w urzędzie można złożyć do skrzynki w holu przy ul. Podgórnej 22 lub na parterze w Biurze Obsługi Urzędu na stanowisku nr 5 i 6, za pośrednictwem Poczty Polskiej albo elektronicznej platformy usług administracji publicznej.

Zobacz też: Żółta i czerwona strefa w województwie lubuskim

8/13
7. Biuro Przedsiębiorczości i Działalności Gospodarczej, ul....
fot. Mariusz Kapała

7. Biuro Przedsiębiorczości i Działalności Gospodarczej, ul. Podgórna 22.

Wszelkie sprawy dotyczące uprawnień z zakresu transportu można załatwić:
W Biurze Obsługi Interesanta, parter urzędu przy ul. Podgórnej 22, stanowisko nr 1, po wcześniejszym umówieniu telefonicznym na konkretny dzień i godzinę, tel. 68 45 64 312 w godzinach pracy urzędu;
Poprzez skrzynkę umieszczoną w holu.
Elektronicznie poprzez platformę e-PUAP: epuap.gov.pl.

Wszelkie sprawy dotyczące osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w tym dotyczące Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) można załatwić:
W Biurze Obsługi Interesanta, przy ul. Podgórnej 22, stanowisko nr 3 i 4, tel. 68 45 64 829, 68 45 64 829; 68 45 64 313 w godzinach pracy urzędu.

Realizacja zadań Biura Gospodarki Mieszkaniowej w zakresie lokali socjalnych i komunalnych oraz lokali użytkowych. Budynek przy ul. Bohaterów Westerplatte 23.

Osobiście dokumenty (pisma, wnioski) można złożyć do skrzynki podawczej wystawionej przed biurem na parterze budynku przy ul. Bohaterów Westerplatte 23.

Osoby chcące załatwić sprawę osobiście proszone są o kontakt telefoniczny lub mailowy, by umówić spotkanie.

Sprawy mieszkaniowe pod numerem telefonu: 68 479 45 37;
Sekretariat: 068 479 45 34;
Kontakt mailowy: [email protected]

Realizacja zadań Biura Gospodarki Komunalnej w zakresie utrzymania czystości i porządku, ochrony zwierząt, łowiectwa, gospodarki leśnej w lasach komunalnych, utrzymania zieleni na terenach komunalnych, utrzymania cieków wodnych i uzgadniania zajęcia terenów administrowanych przez DG. Budynek przy ul. Bohaterów Westerplatte 23.

Osobiście pisma można złożyć do skrzynki wystawionej w holu budynku urzędu przy ul. Bohaterów Westerplatte 23 lub ul. Podgórnej 22.

Mieszkańcy, którzy chcą załatwić sprawę osobiście, uzyskać informację, zapoznać się z dokumentem itp. obsługiwani będą po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym lub pisemnym w ustalonych godzinach przez poszczególnych pracowników w pok. 223 przy ul. Boh. Westerplatte 23 z zachowaniem środków bezpieczeństwa.

Numery telefonów, pod którymi możesz się umówić na spotkanie w zakresie:
gospodarki wodnej tel. 68 47 94 532
ochrony zwierząt tel. 68 47 94 531
lasów komunalnych i łowiectwa tel. 68 47 94 538
czystości i porządku na terenie miasta tel. 68 47 94 531
ławek, koszy, poręczy i innej infrastruktury tel. 68 32 21 054
uzgadniania zajęcia terenów administrowanych przez DG tel. 68 47 94 531

Mieszkańcy, którzy chcą załatwić sprawę osobiście w zakresie rzeczy znalezionych, będą obsługiwani w budynku przy ul. Kupieckiej 37 a po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym lub pisemnym (numer telefonu: 68 324 62 23).

Zgłoszenia usterek urządzeń komunalnych, utrzymania czystości
i porządku, utrzymania zieleni na terenach komunalnych można zgłaszać mailowo: [email protected].

Realizacja zadań z zakresu dodatków mieszkaniowych. Budynek przy ul. Długiej 13.

Osobiście pismo, wniosek można złożyć do skrzynki wystawionej przed budynkiem urzędu przy ul. Długiej 13. Mieszkańcy, którzy chcą załatwić sprawę osobiście, mogą to zrobić po wcześniejszym umówieniu się telefonicznie lub pisemnie.

Podajemy ważne numery telefonów, by móc umówić się na spotkanie.
Sprawy dodatków mieszkaniowych i energetycznych:
68 45 29 882;
68 45 10 608
adres e-mail:[email protected]

Realizacja zadań związanych z opłatą za gospodarowanie odpadami komunalnymi, wydawaniem zaświadczeń o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wydawaniem decyzji zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych. Budynek przy ul. Zjednoczenia 110.

Osobiście dokumenty można złożyć do skrzynki wystawionej przed budynkiem przy ul. Zjednoczenia 110 lub do skrzynki wystawionej w holu budynku urzędu przy ul. Podgórnej 22.

Osoby, które chcą załatwić sprawę osobiście, powinny umówić wcześniej telefonicznie lub mailowo.

Kontakt telefoniczny w celu umówienia terminu wizyty:
- złożenie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, tel. 68 451 55 01 lub 68 451 71 36,
- informacja w sprawie wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, tel. 68 451 55 98 lub 68 451 71 83,
- zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności regulowanej, tel. 68 451 71 87 lub 68 451 71 83,
- decyzje zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych, tel. 68 451 71 87 lub 68 451 71 83,

Kontakt mailowy w powyższych sprawach: [email protected]

Zobacz też: Żółta i czerwona strefa w województwie lubuskim

Kontynuuj przeglądanie galerii
WsteczDalej

Polecamy

Uwiodła gwiazdę F1, nawiązała romans z byłym Kardashianki i zbudowała biznes w łóżku

Uwiodła gwiazdę F1, nawiązała romans z byłym Kardashianki i zbudowała biznes w łóżku

Mateusz Kieliszkowski zapisał się w księdze rekordów Guinnessa!

Mateusz Kieliszkowski zapisał się w księdze rekordów Guinnessa!

Milky Way czyli karmiące piersią zielonogórzanki na wspólnym zdjęciu

Milky Way czyli karmiące piersią zielonogórzanki na wspólnym zdjęciu

Zobacz również

Uwiodła gwiazdę F1, nawiązała romans z byłym Kardashianki i zbudowała biznes w łóżku

Uwiodła gwiazdę F1, nawiązała romans z byłym Kardashianki i zbudowała biznes w łóżku

Prawie 400 lubuskich drużyn w Pucharze Tymbarku. Najlepsi zagrają w majowym finale

Prawie 400 lubuskich drużyn w Pucharze Tymbarku. Najlepsi zagrają w majowym finale