Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Początki prac nad Scalebound sięgają 2006 roku

Mateusz Mucharzewski
Wideo
od 16 lat
Nowa marka przygotowywana przez studio Platinum Games oraz Microsoft powstaje prawie od dziesięciu lat.

Nie oznacza to jednak, że przez ten czas ciągle grupa twórców zajmowała się tworzeniem Scalebound. Hideki Kamiya, jeden z głównym projektantów gry zdradził, że pierwszy prototyp powstał w 2006 roku. Jest to czas, w którym studio Platinum Games dopiero powstawało. Wtedy również rozpoczynały się prace nad największym hitem japońskiej ekipy, czyli Bayonetta. Początkowo Scalebound miał wyglądać nieco inaczej. Przykładowo zamiast smoków były dinozaury, a platformą docelową było Wii. Głównym bohaterem miała być z kolei mała dziewczynka. Dopiero z czasem Kamiya doszedł do wniosku, że protagonistę warto zaopatrzyć w miecz, aby on również mógł brać udział w walce. Ostatecznie plany wielokrotnie się zmieniały. Jeden z prototypów, który był bardzo daleki od obecnego kształtu gry powstał po zakończeniu prac nad The Wonderful 101, czyli w 2013 roku. Jak widać twórcy z Platinum Games byli w stanie dosyć szybko zmienić koncepcję gry i przygotować grywalne demo, które zostało zaprezentowane na tegorocznych targach Gamescom.

Scalebound ostatecznie trafi tylko na konsolę Xbox One. Data premiery nie została jeszcze podana, ale prawdopodobnie będzie to końcówka 2016 roku.

Przeczytaj też:Nowy film z Need For Speed, czyli jak tuningować samochód (wideo)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska