MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Podpis na przesyłce

(syl, ryn, staw)
- Z usług Tele 2 zrezygnowałam, bo nie podobał mi się sposób, w jaki traktują klienta. Jakby się uwzięli i wciąż przysyłali mi rachunki - mówi Janina Matuszewska z Lubna.
- Z usług Tele 2 zrezygnowałam, bo nie podobał mi się sposób, w jaki traktują klienta. Jakby się uwzięli i wciąż przysyłali mi rachunki - mówi Janina Matuszewska z Lubna. Paweł Siarkiewicz
Po masowych skargach klientów, firma Tele2 przeprasza i uruchamia specjalny numer telefoniczny, pod którym przyjmuje zgłoszenia od niezadowolonych użytkowników.

Firma telekomunikacyjna Tele2 będzie skontrolowana przez Urząd Komunikacji Elektronicznej z powody wielu skarg klientów. Najczęściej skarżą się na to, że pracownicy firmy, nie mówiąc wprost o co chodzi, nakłaniają do zawierania umów i bardzo trudno zrezygnować z usług. Mało kto wie, że jeśli poda w rozmowie telefonicznej swoje dane i adres, może się spodziewać za kilka dni umowy, z której trudno się wycofać.

Janina Matuszewska z Lubna pod Gorzowem wysłała do Tele2 rezygnację z usług we wrześniu ubiegłego roku, a mimo to firma wciąż przysyłała jej rachunki! - Zadzwoniłam na infolinię i dowiedziałam się, że żadnego pisma ode mnie nie dostali. To niemożliwe, bo przecież list był polecony i awizowany, a jego odbiór potwierdziła poczta! I tak robiłam jeszcze trzy razy. A rachunki cały czas przychodzą - żaliła się nam. Pomogła dopiero nasza interwencja - firma rozwiązała umowę z klientką.

Podpis na przesyłce

Jeszcze gorzej czuł się Stefan Rybnik z Gorzowa, który podpisał się na przesyłce reklamowej Tele2 i to wystarczyło, by zawrzeć z firmą umowę na usługi telekomunikacyjne! - Ja tylko odebrałem przesyłkę, w której były jakieś cenniki. Miesiąc później dostałem rachunek na kilkadziesiąt złotych! Przecież to parodia. Nawet nie pamiętam, żebym z nimi przez telefon rozmawiał - mówił zdenerwowany. Konflikt udało się jednak rozwiązać, bo po naszej interwencji Tele2 umowę unieważniło.

Firma przeprasza...

Firma zareagowała na wszczęcie postępowania przez UKE. Wczoraj w informacji rozesłanej do mediów przeprasza osoby pokrzywdzone i zapowiada zmiany w systemie sprzedaży usług. Zapowiada też zmianę wyglądu dokumentów, aby zmniejszyć ryzyko zawierania nieprzemyślanych umów. - W interesie Tele2 jest uczciwe i niebudzące kontrowersji pozyskiwanie klientów. Dotychczasowe, systematyczne udoskonalanie procedury kontrolne, jakim poddany był proces sprzedaży, okazały się, niestety, nie dość doskonałe, w efekcie zdarzały się przypadki wprowadzania klientów w błąd - powiedział Piotr Nesterowicz, dyrektor generalny Tele2 Polska.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Gadżety i ceny oficjalnego sklepu Euro 2024

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska