PlayStation 3 to konsola do gier najnowszej generacji, również w stereoskopowym 3D, oraz kompletny system domowej rozrywki oferujący między innymi możliwość oglądania filmów Blu-ray, w tym również w 3D, korzystania z darmowego dostępu do PlayStation Network, czy materiałów telewizyjnych na żądanie.
- Chcieliśmy podziękować za wsparcie wszystkim fanom i posiadaczom produktów PlayStation w Polsce. Sukces PS3 w Polsce jest możliwy nie tylko dzięki fantastycznej sprzedaży, ale również poprzez tworzenie aktywnej i dynamicznej społeczności użytkowników skupionych wokół marki PlayStation - powiedział Marcin Ziobrowski, dyrektor generalny w SCE Polska.
Według danych GfK Polonia, udział marki PlayStation w sprzedaży konsol w Polsce w 2010 roku wyniósł 72,4 proc. W kategorii konsol domowych (Home Console) produkty PlayStation miały 64,4 proc. rynku, natomiast PS3 posiadało ponad połowę sprzedaży z udziałem 51,4 proc. W segmencie przenośnych konsol do gier (Portable Console) udziały PSP (PlayStation Portable) wyniosły 95,4 proc.
- Polska jest fenomenalnym rynkiem dla marki PlayStation, czego dowodem jest nie tylko silna sprzedaż PS3, ale również dominująca pozycja PSP. Wierzymy, że wraz z premierami Killzone 3, MotorStorm Apokalipsa, Socom: Polskie Siły Specjalne, inFamous 2, Resistance 3, Ratchet & Clank: 4 za Jednego, Uncharted 3: Oszustwo Drake'a, wieloma nowymi grami do PlayStation Move i poszerzającą się ofertą katalogu PSP Essentials dla najmłodszych uda nam się to osiągnąć.- zaznacza Maciej Kmiołek, dyrektor marketingu w SCE Polska.
Wszystkie najważniejsze premiery gier od SCE Polska wydawane są w polskich wersjach językowych.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?