Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Regulamin plebiscytu "Miss Winobrania Czytelników Gazety Lubuskiej"

Redakcja
Regulamin plebiscytu "Miss Winobrania" I. POSTANOWIENIA OGÓLNE 1. Organizatorem plebiscytu są Media Regionalne Sp. z o.o., oddział w Zielonej Górze z siedzibą przy al. Niepodległości 25, w Zielonej Górze, wydawca dziennika "Gazeta Lubuska". Partnerem plebiscytu jest Urząd Miasta Zielona Góra i Agencja Modelek "Princess". 2.Czas trwania plebiscytu ustala się na okres od 29 sierpnia 2011 r. do 16 września 2011 r. Plebiscyt przebiegał będzie dwuetapowo. Pierwszy etap ma charakter otwarty, mogą wziąć w nim udział wszystkie dziewczyny, które wyrażą chęć udziału w plebiscycie. Drugi etap ma charakter zamknięty, bierze w nim udział 10 dziewczyn wyłonionych w pierwszym etapie w głosowaniu SMS. 3. Osobą nadzorującą plebiscyt ze strony Organizatora jest: - Marta Świątkowska - Regionalny kierownik produktu enterprise sales tel. 68 324 88 75 4. Wszystkie wątpliwości dotyczące plebiscytu należy wyjaśniać z powyższą osobą wyłącznie w formie korespondencji pisemnej na adres korespondencyjny siedziby, bądź e-mail: [email protected]. II. ZASADY PLEBISCYTU 1. I etap: Udział w pierwszym etapie: Do udziału w plebiscycie mogą zgłaszać się dziewczyny, które prześlą w okresie od 29 sierpnia 2011 r. do 7 września 2011 r. na adres [email protected] swoje zdjęcie oraz krótki opis: imię i nazwisko, wiek, miejscowość, zainteresowania. Głosowanie w pierwszym etapie: Głosowanie odbywa się za pośrednictwem SMS-ów i potrwa od 29 sierpnia 2011 r. do 8 września 2011 r., do godz. 15.00. SMS należy przesłać na nr 72069 w treści wpisując LUBUSKA.nr kandydatki (np. LUBUSKA.1). Koszt SMS-a 2,46zł z VAT. 3. W celu ułatwienia głosowania, poszczególnym kandydatkom zostaną przydzielone numery porządkowe. 4. Jedna osoba może przesłać dowolną ilość SMS-ów. 5. Wysłanie SMS-a zgodnego ze wzorem podanym w rozdziale II niniejszego Regulaminu jest jednoznaczne ze złożeniem oświadczenia o zapoznaniu się z regulaminem. 6. W przypadku jakichkolwiek odstępstw od podanego w rozdziale II wzoru SMS (nie dotyczy numeru kandydatki) nie zostaje on uwzględniany. 7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności w przypadku, gdy treść SMS-a jest wadliwa z przyczyn nie leżących po stronie Organizatora. 8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za SMS-y, które nie dotrą do organizatora z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Uczestnik plebiscytu poprzez wysłanie SMS-a z głosem na wybraną osobę, zamawia wiadomość informacyjno-reklamową sponsora plebiscytu i/lub partnerów reklamowych organizatora. Wysyłanie wiadomości może być zablokowane po wysłaniu maila na adres [email protected] o treści SMS-y promocyjne STOP i podania numeru telefonu. II. Nagradzanie w pierwszym etapie: 10. W plebiscycie nagrodzonych zostanie 10 laureatek, które otrzymają największą liczbę głosów oddanych w głosowaniu SMS. Laureatki otrzymają zestawy kosmetyków kosmetyków wartości 150 zł oraz upominki ufundowane przez partnera plebiscytu Agencję Modelek "Princess". Wezmą one również udział w finale wyborów Miss Winobrania, który odbędzie się 16 września 2011 w Zielonej Górze. 2. II etap: Udział w drugim etapie: Udział w II etapie wezmą wszystkie finalistki I etapu. Głosowanie w drugim etapie: Głosowanie odbywa się za pośrednictwem i SMS-ów i potrwa od 9 września 2011 r. do 16 września 2011 r., do godz. 19.00 SMS należy przesłać na nr 72069 w treści wpisując LUBUSKA.nr kandydatki (np. LUBUSKA.1). Koszt SMS-a 2,46zł z VAT. 3. W celu ułatwienia głosowania, poszczególnym kandydatkom zostaną przydzielone numery porządkowe. 4. Jedna osoba może przesłać dowolną ilość SMS-ów. 5. Wysłanie SMS-a zgodnego ze wzorem podanym w rozdziale II jest jednoznaczne ze złożeniem oświadczenia o zapoznaniu się z regulaminem. 6. W przypadku jakichkolwiek odstępstw od podanego w rozdziale II wzoru SMS (nie dotyczy numeru kandydatki) nie zostaje on uwzględniany. 7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności w przypadku, gdy treść SMS-a jest wadliwa z przyczyn nie leżących po stronie Organizatora. 8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za SMS-y, które nie dotrą do organizatora z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Uczestnik plebiscytu poprzez wysłanie SMS-a z głosem na wybraną osobę, zamawia wiadomość informacyjno-reklamową sponsora plebiscytu i/lub partnerów reklamowych organizatora. Wysyłanie wiadomości może być zablokowane po wysłaniu maila na adres [email protected] o treści SMS-y promocyjne STOP i podania numeru telefonu. Nagradzanie w drugim etapie: 10. W plebiscycie nagrodzona zostanie 1 laureatka, która otrzyma tytuł Miss Publiczności oraz nagrodę rzeczową. III. DANE OSOBOWE UCZESTNIKÓW PLEBISCYTU 1. Uczestnicy plebiscytu wyrażają zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych przez Media Regionalne Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, oddział w Zielonej Górze przy al. Niepodległości 25. 2. Organizator informuje, że zgodnie z art. 24 ust.1 pkt 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, a ponadto uczestnikowi plebiscytu przysługuje prawo wglądu do własnych danych oraz ich poprawiania. Udział w plebiscycie nie jest uzależniony od wyrażenia zgody, o której mowa w rozdziale III punkcie 1 niniejszego Regulaminu. 3. Osoby biorące udział w plebiscycie wyrażają zgodę na publikację nadesłanych zdjęć, imienia, nazwiska i miejsc zamieszkania na stronie internetowej www.gazetalubuska.pl/miss lub innej podstronie portalu. 4. Osoby biorące udział w plebiscycie zgadzają się na opublikowanie swoich zdjęć, imion i nazwisk oraz miejsca zamieszkania na stronach redakcyjnych "Gazety Lubuskiej". 5.Osoby biorące udział w plebiscycie wyrażają zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych bezpośrednio z realizacją plebiscytu przez Media Regionalne Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, oddział w Zielonej Górze przy al. Niepodległości 25. V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. Regulamin niniejszy jest jedynym dokumentem określającym zasady plebiscytu. Zgłoszenie się do plebiscytu jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. 2. Organizatorowi przysługuje wyłączne prawo do wyłonienia zdobywców nagród w oparciu o zasady określone w niniejszym Regulaminie. 3. W plebiscycie nie mogą brać udziału pracownicy, współpracownicy Mediów Regionalnych Sp. z o.o., oraz ich rodziny. 4. Ewentualne reklamacje uczestników plebiscytu są przyjmowane do dnia 20 września 2011 roku wyłącznie w trybie korespondencji na adres: Media Regionalne Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie oddział w Zielonej Górze al. Niepodległości 25, , e-mail: [email protected] 5.Spory odnoszące się i wynikające z plebiscytu będą rozwiązywane przez Organizatora. Wszelkie decyzje Organizatora będą wiążące i ostateczne. 6. Organizator nie jest odpowiedzialny za wadliwość lub usterki nagrody otrzymanej w plebiscycie. 7. Organizator jest uprawniony do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu, o ile nie wpłynie to na pogorszenie warunków uczestnictwa w plebiscycie. Dotyczy to w szczególności zmian poszczególnych czynności konkursowych oraz zmiany specyfikacji nagród. 8. Organizator ustanawia adresy korespondencyjne związane z zapytaniami dotyczącymi PLEBISCYTU: Media Regionalne sp. z o.o., al. Niepodległości 25, 65-042 Zielona Góra, e-mail: [email protected]

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska