Karnety „I Love Stal” okazały się strzałem w dziesiątkę, integrując fanów i umożliwiając im uczestnictwo w decydujących momentach sezonu za jedną cenę. Ta inicjatywa zyskała ogromne wsparcie kibiców.
Teraz olśniewający baner I LOVE STAL, umieszczony w samym centrum miasta, prezentujący ambasadorów Stali, staje się kolejnym elementem w marketingowej strategii klubu.
-To nie tylko promocja klubu, ale również ukazanie znaczenia sportu w lokalnej społeczności. Ambasadorowie: Dawid Kwiatkowski, Krzysztof „Jankes” Jankowski, Sebastian Świderski i Dawid Andres, znani i uznani gorzowianie, którzy osiągnęli sukcesy w swoich obszarach, będąc twarzami kampanii inspirują i mobilizują zarówno młodszych, jak i starszych mieszkańców do wspierania ekipy na torze - tłumaczy pełnomocnik zarządu Stali Krzysztof Czyrka. - Jesteśmy różni, pochodzimy z różnych środowisk, lecz łączą nas wszystkich dwa słowa: Stal Gorzów.
Czytaj również:
To pierwsza kobieta z medalem w polskim żużlu. Celina Liebmann zostaje w Stali Gorzów
Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?