To już piąta edycja Naszego Dobrego Lubuskiego. Po raz kolejny chcemy udowodnić, że w naszych lubuskich firmach drzemie wielki potencjał i pokazać Czytelnikom ich wyroby i usługi. Udział w plebiscycie to skuteczna reklama marki, ugruntowanie pozycji na rynku i zdobycie nowych klientów. W tym roku znów pokażemy, jak znakomici są lubuscy przedsiębiorcy, jak fantastyczne produkują rzeczy i jakie mają pomysły!
Na zgłoszenia do plebiscytu czekamy do 22 października - specjalnie dla niezdecydowanych postanowiliśmy przedłużyć termin nadsyłania ankiet, aby wszyscy mieli szansę wziąć udział w Naszym Dobrym Lubuskim. A warto! Stawką w konkursie jest certyfikat Nasze Dobre, statuetka oraz... 10 tysięcy złotych do wykorzystania na reklamę na łamach „Gazety Lubuskiej” oraz w Strefie Biznesu, portalu gospodarczym ,,GL”. Oprócz tego przez cały okres trwania konkursu gwarantujemy dodatkową reklamę, tak w papierowym wydaniu, jak i na stronie internetowej. Firmy mogą też liczyć na prawie roczną ekspozycję swoich produktów i usług w Strefie Biznesu.
O tym jak ważna jest promocja wie doskonale Monika Bakavat, która zgłosiła swoją zielonogórską restaurację Namaste India do udziału w tegorocznym plebiscycie: - To znakomity sposób na zbudowanie marki. Nasz lokal istnieje już trzy lata, jest jedyną oryginalną indyjską restauracją w całym województwie i powinien kojarzyć się z Zieloną Góra. Reklama firm to wspaniały atut Naszego Dobrego, a udział w nim to prestiż - przyznaje.
Rzeczywiście: znaki jakości przyznane przez kapitułę w poprzednich czterech edycjach zdecydowanie pomogły wielu firmom, sprawiły, że klienci obdarzają je większym zaufaniem, a to przekłada się na zyski.
Stanisław Mikanowicz z firmy Madaks z Przytocznej, który w zeszłym roku zachwycił wszystkich zapiekaną szynką, docenia, jak wiele zyskał dzięki udziałowi w konkursie: - Wygrana w Naszym Dobrym wiele mi dała. Moja firma rozwija się i zwiększa obroty. Sprzedajemy nasze produkty niemal w całej Polsce, a klienci, nawet ich nie próbując, biorą ilości hurtowe, bo wiedzą, że skoro tyle osób nas pochwaliło i wygraliśmy w plebiscycie, to produkt jest „pewny” i po prostu dobry. Polecam wszystkim firmom udział w tegorocznej edycji! Sam zamierzam wystawić swój nowy produkt - zapewnia ubiegłoroczny laureat.
Warto zainwestować w swoją firmę i powalczyć o znak jakości w jednej z trzech kategorii: produkt przemysłowy, spożywczy lub usługa. Deklarację zgłoszeniową można pobrać w naszym portalu. Po wypełnieniu należy przesłać ją na adres ,,Gazeta Lubuska”, al. Niepodległości 25, 65-042 Zielona Góra, p. Marzenna Gruszczyńska lub faksem pod numer 68 324 88 49. Nie ma lepszego sposobu na zyskanie reklamy i prestiżu swojej marki!
Zwycięzców poznamy w grudniu na specjalnej gali. Kapituła przyzna 10 równorzędnych nagród, a Czytelnicy wybiorą najpopularniejszy produkt lub usługę.
Partnerami plebiscytu są: Dialog grupa Netia, Gazstal i Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?