MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Telefoniczne centrum da ludziom pracę

Anna Białęcka
140 miejsc pracy dla konsultantów telefonicznych szykuje Avista Media w nowym contact center w Legnicy. Właśnie rozpoczęła się rekrutacja.

Legnickie centrum telefonicznej obsługi klienta zacznie działać w marcu, ale pierwsi konsultanci zostaną zatrudnieni już od lutego. Rozpoczną swoją pracę od szkoleń, a te – w zależności od docelowych projektów, w które będą zaangażowane zatrudnione osoby – potrwają od jednego do kilku tygodni.

 

Nowe contact center powstaje w budynku w pobliżu Huty Miedzi Legnica, należącym do Legnickiego Parku Technologicznego. Zarząd Avista Media podpisał z KGHM Letia umowę wynajmu trzech pięter obiektu. Do końca lutego 2009 roku potrwa ich kompleksowa modernizacja oraz instalacja infrastruktury informatycznej.

Contact center rozpocznie działalność początkowo za pomocą 50 stanowisk telefonicznej obsługi klienta. Docelowo będzie tam funkcjonować 100 stanowisk, a zatrudnienie znajdzie 140 konsultantów.

 

Avista Media jest wrocławską spółką w stu procentach należącą do Telefonii Dialog. Firma już od lat prowadzi w okolicy Wrocławia contact center obsługujące m.in. abonentów tego operatora, a także klientów spółki Polkomtel (Plus GSM). Przez telefon abonenci mogą m.in. uzyskać wszystkie potrzebne informacje, aktywować usługi, zmieniać plany taryfowe, zgłaszać reklamacje i usterki, zamówić wizytę przedstawiciela handlowego czy montera. Konsultanci telefoniczni obsługują użytkowników internetu, IPTV, diagnozują awarie i pomagają przy aktywacji usług. Contact center pracuje non stop - 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

 

- Uruchomienie drugiego contact center jest istotnym krokiem w rozwoju naszej firmy - mówi Paweł Lisowski, prezes zarządu AVISTA MEDIA. – Legnickie contact center będzie służyć zarówno dotychczasowym klientom, jak i kolejnym, z którymi prowadzimy już zaawansowane rozmowy handlowe.

 

Modernizacja i wyposażenie legnickiego centrum planowane są do końca lutego 2009 roku. Rekrutację pracowników firma prowadzi we współpracy m.in. z legnickim urzędem pracy. Już w tym tygodniu rozpoczną się pierwsze rozmowy z kandydatami.

 

Kandydaci do pracy powinni mieć dobrą dykcję, zdolności komunikacyjne i znajomość podstaw obsługi komputera. Atutem jest odporność na stres oraz umiejętność posługiwania się dobrą polszczyzną. Nie wymaga się od nich wykształcenia wyższego, znajomości języków obcych czy konkretnych doświadczeń zawodowych. Spółka nie stawia kandydatom do pracy ograniczeń wiekowych. Od ubiegłego roku w spółce funkcjonuje autorski program rekrutacyjny, promujący zatrudnianie osób starszych - „45+”.

 

Nowi konsultanci jeszcze przed rozpoczęciem obsługi klientów przejdą przez system szkoleń, obejmujący zakres sprawnego prowadzenia rozmowy telefonicznej i skutecznego rozwiązywania problemów klienta.

 

- Contact center to najnowocześniejsze rozwiązania z zakresu obsługi klienta, ale gwarantem naszego sukcesu są kompetentni i doskonale przeszkoleni pracownicy – mówi prezes Lisowski. - Dlatego już na początku oferujemy im gruntowne szkolenie i wsparcie osobistego trenera, a także cykliczne warsztaty i treningi podczas całego okresu zatrudnienia. Gwarantujemy atrakcyjne zarobki, system motywacyjny, opiekę socjalną oraz stabilność zatrudnienia. Udogodnienie stanowi też możliwość decydowania o swoim grafiku pracy - obowiązki konsultanta można więc pogodzić z różnego rodzaju zajęciami prywatnymi.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Gadżety i ceny oficjalnego sklepu Euro 2024

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska