Internauta wyborca założył w tej sprawie specjalny wątek na forum: "ulotki w skrzynkach pocztowych". Jak w każdym temacie dotyczącym wyborów, także i tu zaczęła się gorąca dyskusja. - Też mam taką ulotkę. Nic nowego się nie dowiedziałem. To wszystko przeczytałem dużo wcześniej w lokalnej prasie, m.in. w ,,Gazecie Lubuskiej''. Szkoda tych pieniędzy. Jest to reklama pana burmistrza - pisze na forum gość.
Inny internauta nie podziela tych opinii. - Jak dla mnie te ulotki są trafne. Nie każdy chodzi koło parku i nie każdy widzi, co tam się dzieje. A tak ma pełny obraz, jak będzie wyglądać park - ocenia.
- To inwestycja dofinansowywana przez Lubuski Regionalny Program Operacyjny, w którym część pieniędzy musi być przeznaczona na promocję - odpiera zarzuty p.o. burmistrza Maciej Pietruszak. Sprawdziliśmy, kto ma rację.
Rzeczniczka marszałka Eliza Gniewek-Juszczak potwierdza słowa burmistrza. - Każda inwestycja dofinansowywana z tego programu musi być promowana, np. w formie ulotek - mówi.
Przebudowa ogrodu zaczęła się na początku tego miesiąca (pisaliśmy o tym przedwczoraj "Powstaje park jak z bajki"). Koszt całości to 4,5 mln zł. Połowę daje gmina, połowa pójdzie z pieniędzy unijnych w ramach LRPO, które dzieli urząd marszałkowski.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?