Coraz większe możliwości dostawy na czas pozwolą dostarczać coraz świeższe produkty, a rozwój technologii informacyjnych pozwoli dostarczać częściej mniejsze partie towaru. Już dziś chleb bardzo często jest wypiekany na miejscu - pora na palarnie kawy i dojrzewalnie owoców. Koniec z zielonymi bananami albo twardym jak kamień awokado - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Marek Witaszewski__z firmy OTOMI.
Wskazuje tam, że w miarę bogacenia się społeczeństwa tracić na znaczeniu będzie niska cena, a zyskiwać jakość produktów, oferta sklepów będzie ulegać nieustannemu poszerzeniu. Unowocześni się również sprzedaż tradycyjnych produktów, bo rośnie świadomość wagi zdrowego odżywiania i udział w rynku produktów ekologicznych. Sklepy samoobsługowe nie znikną, może natomiast zniknąć z nich obsługa. Już dziś upowszechniają się kasy samoobsługowe, a wraz z rozwojem urządzeń będą one coraz wygodniejsze i szybsze.
- Największe pole do rozwoju widzimy w wykorzystaniu technologii cyfrowych w handlu. Niektóre rozwiązania są już obecne na rynku, inne dopiero czekają na wdrożenie. Do tych pierwszych możemy zaliczyć różne formy sprzedaży internetowej. Coraz więcej firm rozwija system, w którym produkty wybieramy w sieci, a gotowy koszyk odbieramy po drodze ze sklepu albo magazynu - mówi dalej portalowi dlahandlu.pl Marek Witaszewski.
Źródło: dlahandlu.pl
Strefa Biznesu: Polska istotnym graczem w sektorze offshore
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?