Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

WYBRANE TELEFONY

(kb)
Urząd Miejski ma aktualnie dwóch operatorów telefonów. Do końca marca będzie miał też dwa numery centrali.

WYBRANE TELEFONY

WYBRANE TELEFONY

  • sekretariat prezydentów - 456 41 10, 456 11 11
  • obsługa interesanta (informacja) - 456 48 33
  • rzecznik praw mieszkańców - 456 44 15, 456 44 16
  • miejski rzecznik konsumentów - 456 49 52
  • pełnomocnik miasta ds. niepełnosprawnych - 456 49 86
  • Urząd Stanu Cywilnego - 456 49 42 do 946
  • wydział komunikacji - 456 49 00 do 909
  • wydział spraw obywatelskich - 456 42 07
  • wydział świadczeń rodzinnych - 456 49 90
  • Od 1 kwietnia do magistratu będzie można się dodzwonić już tylko na nowy numer centrali oraz numerów wewnętrznych - w sieci Dialog. Działają też jednak i "stare" numery - w Telekomunikacji Polskiej. - Negocjację w sprawie zmiany operatora prowadziliśmy od listopada ubiegłego roku - mówi dyrektor gabinetu prezydent Elżbieta Polak. Urząd zdecydował się na Dialog, bo ta firma zaproponowała korzystniejszy pakiet usług. Minutę połączenia za 5 groszy, gdy Telekomunikacja proponowała 12 groszy.
    Zwycięska oferta operatora mówi również, że między budynkami urzędu (ul. Podgórna, Sienkiewicza, Zachodnia, ratusz) urzędnicy będą się łączyć na zasadach połączenia wewnętrznego, czyli bezpłatnego.
    Dodatkowo miasto od Dialogu dostanie także - w dzierżawę - centralę telefoniczną z najnowszym oprogramowaniem. A gdy zawiodą linie kablowe w sytuacjach awaryjnych będzie się można połączyć drogą radiową.
    Więcej informacji można znaleźć na stronach www.zielona-gora.pl oraz pod bezpłatnym numerem 0 800 56 65 58.

    Dołącz do nas na Facebooku!

    Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

    Polub nas na Facebooku!

    Kontakt z redakcją

    Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

    Napisz do nas!
    Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska