9 z 12
Maszyna wkrótce zostanie odrestaurowana. Na ten potrzeba około 4 tys. zł. Potem ma zostać przeniesiona do Zielonej Góry. Najprawdopodobniej za trzy lub cztery lata.
10 z 12
Maszyna wkrótce zostanie odrestaurowana. Na ten potrzeba około 4 tys. zł. Potem ma zostać przeniesiona do Zielonej Góry. Najprawdopodobniej za trzy lub cztery lata.
11 z 12
Około godz. 11.00 25-tonowa maszyna „pofrunęła" na torowisko, które przygotował gmina.
12 z 12
Ciekawostką jest fakt, że w kraju są tylko takie trzy pruskie parowozy typu T-3. W dodatku to najprawdopodobniej jedyny w Europie kompletny model, który jest w stanie ciągnąć wagony. Brakuje mu tylko jednego zaworu. Tym samym to pierwszy eksponat, który złoży się na Zielonogórskie Muzeum Kolejnictwa.