Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Akademia e-biznesu w Zielonej Górze

Redakcja
Konferencja odbędzie się 10 października o godz. 12 w hotelu Qubus w Zielonej Górze.
Konferencja odbędzie się 10 października o godz. 12 w hotelu Qubus w Zielonej Górze. Piotr Jędzura
W środę, 10 października w zielonogórskim hotelu Qubus odbędzie się konferencja ,,Akademia e-biznesu - Relacje z klientami”.

Organizatorem konferencji jest Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Spotkanie będzie poświęcone podnoszeniu świadomości przedsiębiorców o e-usługach i technologiach B2B.

Szczegółowa tematyka spotkania:

  • Sposoby pozyskiwania klienta. Zmiana strategii - od mass marketingu do interaktywnej konwersacji z klientem.
  • Budowanie procesu relacji z klientem.
  • Badania satysfakcji klienta.
  • Kompetencje pracownicze w procesie obsługi klienta - jak poziom zaangażowania pracowników wpływa na poziom lojalności i satysfakcji klienta.
  • Utrzymanie procesu relacji z klientem. ROI z działań Customer Experience.

Podczas konferencji swoją wiedzą podzieli się m.in. dr inż. Robert Barski z Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Zielonogórskiego, który wyjaśni sekrety postępowania z klientem na rynku i utrzymania z nim relacji.

Będzie to również temat przewodni wystąpienia Adama Piocha z Digital Generation. - Niezależnie od dziedziny w jakiej prowadzisz e-biznes z pewnością masz klientów i musisz sprzedawać – to główna teza wystąpienia Piocha. Według eksperta e-biznes to nie tylko zdobywanie klientów, ale to także procesy ich utrzymania i sprawiania, by wracali.

Kolejny prelegent - Malwina Sakowska z firmy Perceptus sp. z o.o. – rozwinie temat badania satysfakcji Klientów na podstawie analizy historii relacji z nimi. Jakimi metodami badamy ocenę satysfakcji Klienta na podstawie jego codziennych kontaktów z serwisem? – na to pytanie również odpowie nasz ekspert.

Na konferencji swoje prelekcje wygłoszą także: Tomasz Karwatka (Divante), który opowie Uczestnikom o tym, jak dobierać narzędzia pozyskania Klienta oraz szacować koszty i przychody z jego pozyskania. Prezentacja ta będzie uzupełniona o studium przypadku: Wkreceni.pl.

Marta Bojanowska z firmy Petra Sp. z o.o. odpowie na zagadnienie ,,Czy na zaangażowanie pracowników można mieć realny wpływ?" Natomiast Marcin Kapustka z smscentral.pl zajmie się tematem budowy procedur związanych z obsługą klientów oraz ochroną danych osobowych.

Udział w konferencji jest bezpłatny. Można wziąć udział w niej osobiście lub obejrzeć transmisję online, która będzie dostępna na stronie ww.web.gov.pl. Początek o godz. 12.00.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska