Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Bezpłatne warsztaty. Specjaliści Google i Twittera. Internetowy marketing w praktyce

redakcja Gazety Lubuskiej
redakcja Gazety Lubuskiej
Jeszcze możesz zapisać się na bezpłatne warsztaty Flexiform Day w Zielonej Górze. Spotkanie dla szefów firm, kadry zarządzającej i marketerów. Nowoczesne narzędzia marketingu w biznesie. Co to dziś znaczy i jak je wykorzystać?

Jeszcze są miejsca na bezpłatne spotkanie ze specjalistami internetowego marketingu. Konkretna wiedza w pigułce. Flexiform Day to cykl konferencji i warsztatów organizowanych przez Polska Press Oddział Zielona Góra poświęconych najnowszym trendom i rozwiązaniom wykorzystywanym w komunikacji marketingowej. Warsztaty dedykujemy tym przedsiębiorcom, którzy pragną poszerzać i uporządkować swoją wiedzę z zakresu komunikacji marketingowej. Flexiform Day to niepowtarzalna okazja pogłębienia swojej wiedzy i umiejętności!

Przeczytaj program, zarejestruj się na www.flexiformdays.pl Liczba miejsc jest ograniczona. Spotkanie 24 stycznia, początek godz. 10.00, Biblioteka Uniwersytetu Zielonogórskiego, al. Wojska Polskiego 71, sala przy wejściu.

Uczestnicy warsztatów mogą wygrać nagrodę o wartości 4000 zł netto - wideo prezentację firmy lub usługi. Animowany spot 30-40 sekundowy opierający się na grafikach i zdjęciach dostarczonych przez firmę. Spot będzie charakteryzował się dynamicznym montażem oraz będzie posiadał profesjonalny podkład muzyczny. Nagranie zostanie umieszczone w artykule sponsorowanym i będzie promowane przez 7 dni w portalu gazetalubuska.pl na wybranej stronie miejskiej.

Oto program i specjaliści:**10.00 - 10.30 Rejestracja uczestników. 10.30 - 10.40 Powitanie gości. Grzegorz Widenka, prezes Polska Press Grupa Oddział w Zielonej Górze i Renata Pękala, dyrektor Biura Reklamy Polska Press Grupa Oddział w Zielonej Górze 10.40 - 11.40 Jak zwiększyć rentowność biznesu dzięki Google – Krzysztof Czyżykiewicz, COO/Head of User Engagement Orange Juice, Certyfikowany Trener Google AdWords 11.40 - 12.30 „To rewolucj@!, czyli wideo w sieci – szanse dla wydawców, marek i lokalnego biznesu”. Tomasz Krawczyk, Dyrektor ds. Rozwoju Redakcyjnego Polska Press Grupa. 12.30 - 12.45 Przerwa na poczęstunek 12.45 - 13.30 „Twitter – Live Connection to Business” – Adam Pachla, Head of Sales w 140 Media Agency. 13.30 - 14.00 „Dlaczego MY – twórz z nami wideo i docieraj do odbiorców” – Konrad Paszkowski, Producent Wideo w Polska Press Grupa Oddział w Zielonej Górze 14.00 - 14.15** Rozwiązanie konkursu, wręczenie nagrody.

Bezpłatne warsztaty. Specjaliści Google i Twittera. Internetowy marketing w praktyce

Krzysztof Czyżykiewicz
COO/Head of User Engagement Orange Juice, Certyfikowany Trener Google AdWords

Jest specjalistą, który zna na wskroś podwórko e- marketingu, co w 2012 roku pozwoliło mu rozbudować dział Web Analytics & Usability w dużej agencji marketingowej we Wrocławiu. Obok roli współzałożyciela Agencji Orange Juice, jest też autorem kursów z obszaru marketingu internetowego i politycznego, a także wykładowcą Uniwersytetu Wrocławskiego. Certyfikowany Ekspert Google AdWords i Google Analytics.

Bezpłatne warsztaty. Specjaliści Google i Twittera. Internetowy marketing w praktyce

Tomasz Krawczyk
Dyrektor Rozwoju Redakcyjnego Polska Press Grupy

Menedżer nowych mediów, dyrektor rozwoju redakcyjnego Polska Press Grupy. W mediach od 1996 roku. W PPG odpowiedzialny za internetowe produkty contentowe oraz procesy transformacji organizacji. Z sukcesem stworzył i prowadził wiele nowatorskich projektów medialnych. Zarządza siecią serwisów internetowych, wspiera transformację firmy, zajmuje się rozwojem strategii nowych mediów, w tym wideo i mobile. Członek zespołu Digi, który rozwija media cyfrowe. Prelegent oraz uczestnik konferencji krajowych oraz zagranicznych. Juror w konkursach medialnych. Trener, autor wielu programów szkoleniowych z zakresu nowych mediów.

Bezpłatne warsztaty. Specjaliści Google i Twittera. Internetowy marketing w praktyce

Adam Pachla
Head of Sales, 140 Media Agency

Od 2014 roku związany ze 140 Media Agency, oficjalnym partnerem Twittera w Polsce, gdzie pracuje na stanowisku Head of Sales. Od 11 lat związany z branżą reklamy internetowej. Karierę zawodową rozpoczął w firmie badawczej Gemius SA. Następnie zajmował się sprzedażą powierzchni reklamowej w sieci reklamowej IDM net, wydawnictwie Polskapresse, oraz Polsat Media, gdzie kierował zespołem zajmującym się sprzedażą powierzchni reklamowej największej w Polsce telewizji internetowej ipla.tv. Prelegent wielu konferencji branżowych. Absolwent Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim.

Bezpłatne warsztaty. Specjaliści Google i Twittera. Internetowy marketing w praktyce

Konrad Paszkowski
Producent wideo w Polska Press Grupy Oddział w Zielonej Górze

Z wideo związany od 2006 roku, najpierw jako reżyser i montażysta krótkich filmów fabularnych, a później twórca filmów komercyjnych. w PPG zajmuje się tworzeniem animacji, reżyserią i montażem filmów reklamowych. Fan popkultury i kina offowego. Dyrektor Solanin Film Festiwal. Pasjonat nowych mediów - bloger i roślinożerny biegacz. W PPG od grudnia 2016 roku.

Zarejestruj się na www.flexiformdays.pl Liczba miejsc jest ograniczona.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska