Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Crysis 2 w zniszczonym Nowym Jorku w technologii 3D

Piotr Jędzura
Screen z Crysis 2.
Screen z Crysis 2.
Już wiemy, że Electronic Arts i Crytek przeniosą Crysis 2 w zupełnie nowy wymiar. Strzelanina FPP zostanie wydana w technologii True Stereoscopic 3 na Xboksa 360, PlayStation 3 i PC.

Kiedy ukazał się pierwszy Crysis było pewne, że to przełom. Firma Electronic Arts przypieczętowała fakt, że dyktuje rozwój gier na dobre. Crysis był przełomem w sposobie tworzenia strzelanek. To też nowa jakość w grafice. Pieczołowicie doskonała oraz niezwykle szczegółowa.

Crysis okazał się grą, która weszła w zupełnie nowy wymiar przygotowywania strzelanin. Wszystko dookoła żyło. Liścia palm padały pod ostrzałem. Obiekty wybuchały po trafieniu pociskami lub po uderzeniu w nie pojazdem. W wodzie widać było kółka po strzale, lub wejściu do wody. I faktycznie wyglądają jak ślady na wodzie.

Gra oczywiście miała swoje potężne wymagania. Niestety tak już jest, że doskonała jakość potrzebuje doskonałego sprzętu. Za to efekt, jaki się osiągnie jest bezcenny dla graczy. Nano skafander okazał się strzałem w dziesiątkę i niesamowitym pomysłem - gadgetem w grze. Superszybkość, niewidzialność czy supersiła to się spodobało. Grało się rewelacyjni, a rozgrywka powodowała to, że z chęcią wracało się na wyspę pełną krwiożerczych Obcych.

Crysis zaoferował coś jeszcze. Grę zaczęliśmy na wyspie wiedząc, że nasz przeciwnik to koreańskie wojsko. Z czasem zaczynało dziać się coś złego. To było niewiadome zło. Brnęliśmy przez tropikalną wyspę idąc w nieznane. Fabuła została przygotowana jak dobrej klasy horror science fiction. Aż w pewnym momencie stajemy oko w oko z kriwożerczymi Obcymi. I zaczyna się druga część gry. Już nie wojsko, ale naszym wrogiem stali się kosmici.

W trakcie konferencji prasowej firmy Electronic Arts na targach E3, studio Crytek GmbH, wielokrotnie nagradzane za markę Crysis, zapowiedziało, że Crysis 2 będzie dostępny w technologii True Stereoscopic 3D. Hit ten będzie pierwszą ważną grą multiplatformową, która w pełni wykorzysta to udogodnienie. Crytek to znani na całym świecie pionierzy nowych technologii, co udowodnili za sprawą takich gier, jak Far Cry i Crysis, a także silnika CryENGINE.

- Zawsze staramy się podnosić poprzeczkę technologiczną. Trwa rewolucja 3D w kinie i telewizji, wobec czego jesteśmy bardzo podekscytowani faktem, że Crysis 2 będzie pierwszą dużą grą akcji korzystającą z True Stereoscopic 3D -powiedział Cevat Yerli, prezes firmy Crytek. - To ogromny skok w interaktywnej rozrywce. Zawierająca tę samą fabułę i zawartość co tradycyjna gra 2D, wersja 3D doda nowego wymiaru intensywności i immersji - dodał.

Crysis 2 przenosi gracza do zniszczonego Nowego Jorku. W pierwszej części byliśmy na wyspie opanwoanej prze Obcych oraz fanatycznych koreańskich żołnierzy. Tym razem trafimy do NY znajdującego się w samym środku ataku przerażającej rasy obcych, uzbrojonych w śmiercionośną broń i zmuszających bohatera do wykorzystania wszystkich swoich umiejętności.

Najeźdźcy przemierzają ulice metropolii wywołując chaos i przerażenie. Otoczeni przez walące się miasto gracze będą musieli nauczyć się wykorzystywać specjalny kombinezon, będący ostateczną bronią mogącą uratować Nowy Jork.

Produkowany na silniku CryENGINE 3, Crysis 2 dostępny będzie w wersjach na konsole PlayStation 3, Xboksa 360 oraz komputery PC, zarówno w technologii 2D, jak i 3D.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska