W Międzyrzeczu nie ma tzw. obywatelskich budżetów, tak jak np. w Gorzowie, gdzie w budżecie miasta jest zarezerwowana określona pula pieniędzy na pomysły zgłaszane przez mieszkańców. Np. remonty dróg i chodników, czy budowę oświetlenia ulicznego i placów zabaw dla dzieci. Międzyrzeczanie mogą natomiast zgłaszać wnioski do budżetu gminy, które potem są weryfikowane przez radnych. W ratuszu ruszyły juz prace nad projektem przyszłorocznych wydatków i dochodów gminy, dlatego zainteresowane osoby mogą już zgłaszać swoje wnioski dotyczące oczekiwanych remontów, czy inwestycji.
Wnioski do budżetu na przyszły rok przyjmowane będą do 10 września w sekretariacie magistratu w godzinach pracy urzędu. O tym, czy propozycje zostaną w nim ujęte, zdecydują jednak radni.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?