Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Filharmonia Gorzowska zatrudnia i szuka fachowców

(wow)
Filharmonia Gorzowska ma ruszyć 18 maja
Filharmonia Gorzowska ma ruszyć 18 maja fot. wizualizacja ze zbiorów UM
Organizacją koncertów i imprez artystycznych w Filharmonii Gorzowskiej zajmie się Anna Buszkiewicz. Wygrała konkurs organizowany przez Centrum Edukacji Artystycznej. Filharmonia szuka kolejnych fachowców.

Anna Buszkiewicz mieszka w Kłodawie i świetnie wypadła podczas konkursu - tyle możemy przeczytać w informacji zamieszczonej na stronie magistratu. Kilkanaście telefonów nie wystarczyło, by dowiedzieć się czegoś więcej (w godzinach pracy) na temat zatrudnienia w instytucji opłacanej z pieniędzy podatników. Mimo szczerych chęci rzeczniczka Urzędu Miasta nie zdołała zdobyć kilku zdań o Annie Buszkiewicz, a w CEA usłyszeliśmy najpierw, że takich informacji nie udzielają. Później okazało się, że możemy pytania wysłać e-mailem, z chęcią odpowie na nie sam dyrektor. W poniedziałek.

Tymczasem dyrektor CEA ogłosił też trzy kolejne konkursy. Pierwszy dotyczy stanowiska ds. zamówień publicznych i funduszy zewnętrznych. Wśród zadań takiego pracownika będzie m.in. przygotowywanie wniosków i projektów dotyczących pozyskiwania funduszy europejskich, krajowych oraz innych na upowszechnianie kultury muzycznej oraz działalność edukacyjną. Do pracy na tym stanowisku wystarczy wykształcenie średnie oraz znajomość odpowiednich przepisów. Przyda się także minimum dwuletnie doświadczenie w przygotowywaniu i prowadzeniu procedur przetargowych czy w pozyskiwaniu funduszy. Dodatkowym atutem może być wcześniejsza praca na podobnym stanowisku w jednostkach administracji samorządowej lub rządowej. Na komplet dokumentów CEA czeka do 15 lutego.

Filharmonia poszukuje też fachowca od promocji i marketingu (organizacji widowni). Zajmie się on m.in. kontaktami z mediami, dystrybucją materiałów reklamowych i promocyjnych, sprzedażą biletów i marketingiem. Kandydat musi legitymować się dyplomem wyższej uczelni, doświadczeniem w promocji i marketingu oraz biegłą znajomością minimum dwóch języków obcych, w tym języka angielskiego.

Kolejny konkurs dotyczy stanowiska ds. edukacji muzycznej (upowszechniania muzyki poważnej). Wśród obowiązków takiej osoby będzie m.in.: ustalenia terminów organizacji koncertów edukacyjnych, opracowywanie scenariuszy audycji i planowanie tras koncertowych czy sporządzanie kosztorysów programów szkolnych i audycji edukacyjnych oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie. Poszukiwany jest absolwent wyższej uczelni z przygotowaniem pedagogicznym lub muzycznym posiadający minimum 3-letnie doświadczenie w instytucjach kultury lub edukacji oraz znający język obcy w stopniu komunikatywnym.

Dokumenty w obu konkursach można składać do 18 lutego.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska