Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Firmy powalczą o tytuł Lubuskiego Lidera Biznesu

(u)
- Lokalny rynek jest dla nas bardzo ważny – mówi Jacek Szaferski z zielonogórskiego Streamsoftu. - Stąd nasz decyzja o udziale w konkursie.
- Lokalny rynek jest dla nas bardzo ważny – mówi Jacek Szaferski z zielonogórskiego Streamsoftu. - Stąd nasz decyzja o udziale w konkursie. Mariusz Kapała
- Startujemy w konkursie |Lubuski Lider Biznesu, bo chcemy pochwalić się przedsiębiorcom, mediom i społeczności regionu lubuskiego naszymi osiągnięciami - mówi Jacek Szaferski, współwłaściciel zielonogórskiej firmy Streamsoft.

Lubuski Lider Biznesu to konkurs dla przedsiębiorstw, który od czterech lat na dobre wpisuje się w kalendarz ważnych dla lokalnego biznesu wydarzeń. Streamsoft aktywnie uczestniczy w plebiscytach, targach czy konferencjach, dlatego nie dziwi obecność w tegorocznej edycji. Kiedy dwa lata temu firma po raz pierwszy ubiegała się o tytuł lidera biznesu, została sklasyfikowana w kategorii małych przedsiębiorstw. Rok później znalazła się już grupie firm średnich. A to oznacza, że zwiększyła zatrudnienie. - Nadal dynamicznie się rozwijamy, nasze produkty sprzedajemy w całej Polsce - przyznaje J. Szaferski. Działamy od 23 lat w bardzo wymagającej i stale zmieniającej się branży IT. Od początku jesteśmy związani z Zieloną Górą. Uczestnicząc w konkursie chcemy ten związek podkreślić i pokazać, że lokalny rynek jest dla nas bardzo ważny.

Organizatorem Lubuskiego Lidera Biznesu jest Zachodnia Izba Przemysłowo-Handlowa. - Warto wziąć udział w tym konkursie, bo jest organizowany specjalnie dla lubuskich firm. Chcemy promować nasze przedsiębiorstwa, pokazać, że mamy takie, które dobrze radzą sobie na rynku, którymi możemy się pochwalić i które są godne naśladowania - mówi Stanisław Owczarek, dyrektor Izby.

To znakomita okazja do zaprezentowania się na forum biznesowym, a także w lokalnej prasie, telewizji i radiu. ,,Gazeta Lubuska”, jako partner strategiczny, przygotuje specjalny dodatek poświęcony laureatom. Informacje o uczestnikach tegorocznej edycji znajdą się w Strefie Biznesu, portalu gospodarczym ,,GL” oraz na stronie ZIPH i Urzędu Marszałkowskiego. Konkursowi patronuje Elżbieta Polak, marszałek województwa.

Każda firma, która osiąga dobre wyniki finansowe, regularnie płaci podatki i składki na ZUS powinna spróbować swoich sił. Przedsiębiorstwa będą ocenianie wg jasnych kryteriów. Nagrody i wyróżnienia przyznawane zostaną w czterech kategoriach, zależnych od wielkości zatrudnienia. Kapituła w każdej grupie wytypuje trzech zwycięzców, którzy otrzymają statuetki Lubuskiego Lidera Biznesu. Dodatkowo wszystkim uczestnikom, którzy przejdą przez kwalifikacyjne sito, wręczone zostaną certyfikaty. Uhonorowane przedsiębiorstwa będą mogły przez rok używać tytułu w kontaktach biznesowych czy w działaniach promocyjnych.

Taką formę nagrody bardzo ceni sobie sulechowska spółka Roltex, oferująca klientom obróbkę blach oraz kompleksowe wyposażenie magazynów.
- W konkursie bierzemy udział od samego początku. Zdobyte certyfikaty to karta przetargowa podczas negocjacji z kontrahentami. Także w rozmowach z bankami są dodatkowym atutem, dzięki nim jesteśmy postrzegani jako wiarygodny partner - mówi Michał Pannert, dyrektor ds. marketingu. - Konkurs to także okazja do przekonania się, jak wypadamy z porównaniu z innymi firmami z regionu. Ważne jest to, że kryteria oceny są przejrzyste, a weryfikacji dokonuje niezależne grono osób.

Formuła konkursu znalazła uznanie wielu menadżerów, bo zgłaszają swoje przedsiębiorstwa ponownie. Potwierdza to Tomasz Molski z ZIPH. - Tegoroczna edycja cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Mamy zgłoszenia od firm, które już znamy, ale pojawili się też całkiem nowi uczestnicy. W związku z licznymi prośbami postanowiliśmy przesunąć termin przyjmowania dokumentów konkursowych z 30 czerwca na 16 lipca.

Z takiego obrotu sprawy na pewno ucieszy się Żanna Moryson ze Świebodzina, właścicielka firmy ,,Kreacja Żannet”. To będzie jej debiut w Lubuskim Liderze Biznesu. Jak nam przyznała, do tej pory nie miała czasu na przygotowanie dokumentów konkursowych. - Właśnie jestem na międzynarodowych targach ślubnych w Mediolanie. Podpatruję najnowsze trendy, kupuję dodatki, wybieram tkaniny Po powrocie zaraz zabiorę się za formalności - obiecuje. - Firma się rozwija, chcemy pochwalić się naszymi pięknymi sukniami ślubnymi i wieczorowymi. U nas nie ma masowej produkcji, każda kreacja jest wyjątkowa, każda jest dziełem sztuki - dodaje Ż. Moryson - Myślę, że na udziale w konkursie skorzystamy nie tylko my, ale też klientki, które o nas się dowiedzą.

Szczegółowe informacje o konkursie, oraz regulamin, deklarację i ankietę zgłoszeniową znaleźć można na stronie organizatora www.ziph.pl oraz w naszym portalu.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska